Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace
ŠAFRÁNEK, Libor
Tato práce si kladla za cíl zhodnotit úroveň marketingového plánování v sociálních zařízeních zastřešovaných o.s. Preventem. Úkolem bylo zhodnotit zda-li k takovému plánování dochází a pokud ano, jakým způsobem, případně v jakých oblastech. Ve svém výzkumu jsem se zaměřil na identifikaci příležitostí, rizik, slabých a silných stránek jednotlivých zařízeních pomocí situační analýzy SWOT, která umožňuje položit základní pilíře budoucí marketingové strategie. Dále jsem hodnotil poskytované služby prostřednictvím samotného uživatele, kterému jsem nechal zodpovědět několik otázek týkajících se kvality jemu poskytovaných služeb zařízeními o. s. Preventem. Tento výzkum byl prováděn v zařízeních poskytující své služby v oblasti drogové problematiky na území Jihočeského kraje. V práci byl použit ke sběru dat kvalitativní výzkum. Došlo k sebrání dat prostřednictvím metody dotazování za pomoci nestandardizovaných dotazníků. U dotazování byla použita technika rozhovoru. Dále došlo k vyplnění tabulek pro situační analýzu řediteli jednotlivých zařízení a k vyplnění nestandardizovaných dotazníků s otevřenými otázkami klienty těchto zařízení. Marketing jako takový vždy byl primárně cílen na ziskový sektor. V této době však proniká i do sektoru neziskových organizací. Je při tom často doprovázen nedůvěrou, která plyne z povrchního dojmu o účelu marketingového řízení a také dominantního postavení těchto poskytovatelů služeb v kraji, jež dostatečně nemotivuje k užívání marketingu. Z výzkumu vyplynulo, že jednotlivá zařízení ke svému plánování nevyužívají strukturovaných mechanismů marketingového plánování. Jedná se spíš o plánování, které je postavené na nutnosti plnit požadavky dané zákonem a mnohdy je k takovému plánování přistupováno spíše intuitivně. Kvalita plánování je pak závislá na schopnostech ředitelů jednotlivých zařízení. Silným motivačním prvkem pro pracování na marketingu zařízeních by se mohl stát nedostatek finančních prostředků. Na druhé straně jejich nedostatek zároveň ohrožují možnost zavádění nových marketingových aktivit v těchto zařízeních. Proto je třeba uvažovat nad možnostmi jak efektivně pracovat na získání prostředků vedlejší hospodářskou činností. Výzkum sice potvrdil spokojenost klienta jež důležitým ukazatelem kvality poskytovaných služeb a tím dobře odvedené práce zařízení. Pro efektivnější porovnání by však měly existovat studie srovnávající služby s jinými zařízeními podobného typu, jen tak se může zařízení připravit na v budoucnu sílicí konkurenční trh poskytovatelů těchto služeb. Pro budoucí strukturované plánování je důležité stanovení cílů. Cíle by měly být formulovány konkrétně a co nejpřesněji. Měly by být měřitelné a porovnatelné, jen tak lze pracovat na efektivní dlouhodobé strategii zařízení.
Působení sekt a nových náboženských směrů na středoškolskou mládež
ŠAFRÁNEK, Libor
Práce zjišťuje miru informovanosti středoškolských studentů o sektách a nových náboženských organizacích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.