Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing ve stavebnictví
Štipčáková, Lenka ; Polanecká, Šárka (vedoucí práce) ; Vlnas, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na rozbor marketingu ve stavebnictví. V první, teoreticko-praktické části práce jsou charakterizovány jednotlivé marketingové nástroje použitelné ve stavebnictví. Ve druhé, analytické části je zkoumáno využití jednotlivých marketingových nástrojů u vybraných subjektů působících ve stavebnictví. Pro tyto účely jsem se rozhodla vybrat několik nejvýznamnějších generálních dodavatelů staveb - Metrostav a.s., Skanska a.s., OHL ŽS, a.s., Hochtief CZ a. s., PSJ, a.s. a Porr (Česko) a.s.

Viz též: podobná jména autorů
1 Štipčáková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.