Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34,747 záznamů.  začátekpředchozí34738 - 34747  přejít na záznam: Hledání trvalo 2.25 vteřin. 

Orientální tanec: pohybová aktivita mentálně postižených dívek
Kubeschová, Anna ; Jebavá, Jana (vedoucí práce) ; Bednář, Miloš (oponent)
Název práce: Orientální tanec: pohybová aktivita mentálně postižených dívek Cíle práce: Pokouším se o zmapování dostupné literatury s tématem orientální tanec, ptám se, jakým způsobem by se dal orientální tanec aplikovat u mentálně postižených dívek a jakým způsobem jeho pozitivních vlivů využít. Dále si kladu otázku, zda by mohl být orientální tanec v budoucnu vhodný i pro účely taneční terapie a zda na našem trhu existuje nabídka orientálního tance jako volnočasové aktivity mentálně postižených. Dalším mým cílem je vytvoření jednoduché metodiky orientálního tance pro počáteční hodiny tance mentálně postižených. Metoda: Zmapování dosavadních výzkumných poznatků z oblasti vzdělávání mentálně postižených, taneční a pohybové terapie a vlivu orientálního tance na člověka.Vytvoření metodiky úvodních hodin pro tanec mentálně postižených a aplikování této metodiky v praxi se skupinou mentálně postižených dívek. Výsledky: Orientální tanec je velice vhodný jako pohybová aktivita u mentálně postižených dívek, neboť spojuje přiměřenou fyzickou zátěž na ženský organismus, patřičnou dávku relaxace a uvolnění a zároveň ponechává prostor pro vyjádření a rozvoj vlastní osobnosti. Ze strany mentálně postižených dívek je patrný velký zájem o zapojení se do těchto pohybových aktivit, ale na našem trhu jsem...

Aplikace marketingu u regionální neziskové organizace - Obchodní a hospodářské komory
Zezuláková, Markéta ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Prchal, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá aplikací marketingu u neziskové, regionálně vymezené organizace Obchodní a hospodářské komory. Cílem práce bylo zhodnotit současné uplatnění a navržení vyváženého marketingového mixu, který zohledňuje všechny stávající specifika a nabídnout řešení pro její další rozvoj a efektivní uplatnění aktivit a produktů u cílových skupin. V teoretické části jsou pospány specifika neziskových organizací, výchozí metodika týkající se tvorby marketingu, zahrnující analýzy cílových skupin, konkurence, SWOT a marketingový mix. V praktické části je rozpracovaný popis OHK jako velmi atypické neziskové organizace, vč. jednotlivých marketingových analýz dle metododiky a doporučení ke zpelšení.

Realizace individuálních pohybových programů
Gabriel, Michal ; Panská, Šárka (oponent) ; Skopová, Marie (vedoucí práce)
Nazev: Realizace individualnich pohybovych programu Realization of individual aerobic programs Cil prace: Ovefovani, zda mnou navrzene pohybove programy pro zlepsovani zdatnosti jsou ucinne, provedeme na zaklade porovnavani zmen v kriteriich efektivity. Za tato kriteria jsme vybrali somaticka data, vysledky motorickych testu a spokojenost zakazniku. Metoda: fizeny rozhovor (interview) - vyber vyzkumnych osob a zaverecne hodnoceni klientu vstupni dotaznik - somaticka data testovani vybranych faktoru zdatnosti vstupni a vystupni vytvofeni individualnich modelovych fit programu prime pozorovani osob v lekcich osobnim trenerem srovnavani kriterii efektivity fitness programu vyhodnoceni (shrnuti poznatku, grafy, tabulky) Vysledky: Po vyhodnoceni tabulek a grafu jsme zjistili, ze trenovani klientu bylo uspesne. Individualne zvoleny fitness program vyvolal zmeny ve slozkach zdatnostijen castecne. Nase pfedpoklady o fitness programech,ktere umoznuji pohybovou seberealizaci se splnily. Fitness program kombinujici posilovaci trenink s aerobni aktivitou byl efektivnejsi nez pouze trenink posilovaci. Diky fyzicke aktivite se projevilo zlepseni nalady a navozeni dobreho pocitu a chuti dale pokracovat ve cvicebnim planu. Uvedomuji si, ze ziskane vysledky se tykaji zejmena dobrovolne pfihlasenych klientu a nelze...

Plánování se zapojením veřejnosti
Jíša, Josef ; Sedláková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Guthová, Zuzana (oponent)
Práce shrnuje obecné termíny, popisuje přínosy a rizika plánování se zapojením veřejnosti. Vysvětluje co je to komunitní plánování, popisuje postup tvorby struktury organizace procesu komunitního plánování, tvorbu komunitního plánu a kontrolu realizace jednotlivých aktivit. V praktické části se zaměřuje na komunitní plánování v Borovanech, kde popisuje průběh plánování, hodnotí jej a vyvozuje závěry.

Financování softballových klubů v ČR
Černá, Eliška ; Kočíb, Tomáš (oponent) ; Süss, Vladimír (vedoucí práce)
Shrnutí: Cílem práce je vytvoření přehledu o možnostech financování sportovního klubu, který má formu občanského sdružení. Práce je rozdělena na tři základní části. V teoretické části jsou popsány metody, způsoby a teoretická východiska, které jsem při tvorbě přehledu použila nebo z nichž jsem čerpala. Analytická část je zaměřena na jednotlivé analýzy, které byly prakticky využity na SK Krč Altron. Obsahem syntetické části diplomové práce je marketingový plán SK Krč Altron, návrh dalších možností financování a rozšíření aktivit klubu. Shrnutí v anglickém jazyce: The aim of the study is creation of a list, where are described possibilities of financing sports club, which is in form of civic association. The study is divided into three parts. Theories and ways which I used in the process of creation of a list are described in the theoretical part. The analytical part is focused on specific analyses which were utilized practically in SK Krč Altron. Marketing plan and proposals of further possibilities of financing and expansion of club activities is content of the syntetical part of the study. Klíčová slova: Softball, Baseball, SK Krč Altron, občanské sdružení, financování - 5-

účetnictví jednotlivce
Kuchtová, Simona ; Rauš, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce popisuje problematiku účetnictví individuálních podnikatelů, zejména jejich povinností týkajících se účtování a daní. Práce se zaměřuje na základní aspekty účtovacích procesů při vytváření komplexního výstupu podnikatelských aktivit.

Kreativní koncept jako klíčový prvek nadlinkových komunikačních aktivit
Shmalko, Anna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Charvát, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je vymezení role kreativního konceptu v nadlinkové a integrované komunikaci. Na základě analýzy vzniku a vývoje ATL kampaní definuji aspekty efektivního přístupu k tvorbě kreativních konceptů a komplexních komunikačních kampaní.

Aplikace herních aktivit u skupiny dětí s dětskou mozkovou obrnou.
Kopernická, Jitka ; Bartůněk, Dušan (vedoucí práce) ; Neuman, Jan (oponent)
Název: Aplikace herních aktivit u skupiny dětí s dětskou mozkovou obrnou Cíle práce: Cílem práce je vytvoření a ověření souboru vhodných herních aktivit pro heterogenní skupiny dětí s dětskou mozkovou obrnou. Dalším z cílů, vyplývajících z praktických zkušeností a postřehů při realizaci našeho projektu, je podání obecných zásad práce s tělesně postiženými dětmi, které by měly sloužit ke zlepšení a doplnění vědomostí pro pracovníky věnující se problematice dětí s dětskou mozkovou obrnou. Metody: K ověření vhodnosti herního programu jsme provedli průzkum se skupinami dětí s dětskou mozkovou obrnou mladšího až staršího školního věku formou doplňkových herních činnosti v rámci týdenních pobytových kurzů plavání. Metoda průzkumu byla provedena formou ankety, která byla zadána vedoucím pracovníkům, kteří se na realizaci her podíleli. Výsledky: Ve výsledcích je uvedeno hodnocení praktické části her s dětmi postiženými dětskou mozkovou obrnou, včetně zhodnocení ankety a sepsání obecných zásad pro práci s dětmi s tělesným postižením ve volnočasových aktivitách. Klíčová slova : dětská mozková obrna, aktivity a hry v přírodě, prožitek, reflexe, seberealizace

Studie proveditelnosti založení nové firmy
Švec, Jiří ; Chyťová, Monika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
V této diplomové práci je zpracována studie proveditelnosti založení nové firmy, která chce zahájit podnikatelskou aktivitu v oblasti prodeje vstupenek online cestou na menší kulturní akce. Na základě teoretických poznatků, zjištěných skutečností a provedených analýz obsahuje návrhy řešení, které s celou podnikatelskou aktivitou souvisí a umožní firmě optimální vstup na trh.

Tvorba netradičních zájezdů pro cestovní kancelář
Preiningerová, Denisa ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu zájezdů pro novou či stávající cestovní kancelář, která by tak měla oslovit svou novou potenciální klientelu. Do ní patří především studenti a absolventi, kteří z důvodu nedostatku času věnovaného studiu a také praxe pociťují finanční omezení. Zájezdy jsou taktéž sestavovány pro nadšence dobrodružné turistiky a sportovních aktivit. Cílem cestovní kanceláře je nabídnout autentický zážitek s dostatečnou svobodu při organizaci svého času. Pomocí analýzy a kompilace informací z odborné literatury a internetových zdrojů jsou v úvodní části sestavena základní teoretická východiska potřebná k pochopení dané problematiky. Praktická část je rozdělena do tří základních sektorů. Nejdříve je provedena analýza konkurenčního prostředí, následně je dotazníkovým šetřením zjišťován vztah potenciální klientely k netradiční turistice. Nakonec jsou sestaveny a vykalkulovány dva vzorové zájezdy, které by se mohly stát novým produktem cestovní kanceláře. Výsledkem je poté zhodnocení, zda by byly zájezdy uskutečnitelné v dané podobě a zda by o ně byl teoreticky zájem.