Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30,283 záznamů.  začátekpředchozí30274 - 30283  přejít na záznam: Hledání trvalo 2.09 vteřin. 

Specifika a preferované nástroje marketingové komunikace vybraného segmentu
Vacková, Adéla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V dnešní době globalizace a moderních technologií se stávají potenciální zákazníci odolnějšími vůči různým marketingovým postupům a jednají více racionálně. Je proto těžší zaujmout jejich pozornost a získat tak konkurenční výhodu. Možnou šancí je pro firmy rozšíření jejich klientské základny o novou cílovou skupinu. Takovou skupinu představuje například LGBT komunita. V zahraničí je běžnou praxí pracovat s těmito sexuálními minoritami. Práce pojednává o tom, zda je něco takového možné i v České republice. Cílem práce je posoudit kupní sílu gayů, leseb, bisexuálů a transsexuálů ve srovnání s heterosexuály, identifikovat jejich přístup k reklamě zacílené na LGBT komunitu a jejich preferované marketingové nástroje.

Platforma pro tvorbu elektronického obchodu
Hladiš, Petr ; Konečný,, Vladimír (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce popisuje možnosti, které elektronického obchod může nabídnout svým zákazníkům a díky nimž je možné získat konkurenční výhodu nad ostatními obchody. Mimo popisu fungování vlastního obchodu jsou zde popsány také možnosti propagace a marketingu obchodu na internetu a základní programátorské techniky, které by měli být pro programování obchodu použity.

Posouzení investice do developmentu brownfieldu v Praze
Krylová, Kateřina ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením investice do developmentu rezidenčních budov na místě bývalého libeňského přístavu. Jejím cílem je rozhodnout, zda je plánovaný projekt dostatečně výnosný a zjistit částku, za kterou by měl být developer ochoten pozemek koupit. Teoretická část je věnována definování klíčových pojmů, charakteristice investičního rozhodování a metodám hodnocení investic, včetně definování jejich vstupních veličin. V praktické části je nejprve provedena strategická analýza, která hodnotí makroekonomickou situaci v ČR, trh nemovitostí v Praze a konkurenční síly, které na projekt působí. Na základě informací zjištěních ve strategické analýze je následně vyhodnocena investice prostřednictvím metod popsaných v teoretické části. Na závěr jsou výsledky hodnotících metod podrobeny analýze rizik.

Post BEPSový svět převodních cen
Sadilová, Michaela ; Frýzek, Libor (vedoucí práce) ; Zídková, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat dopady BEPS včetně Country-by-Country reportingu jak na prostředí podniků, tak na oblast daňové správy. V teoretické části je popsána důležitost iniciativy BEPS v oblasti převodních cen včetně jeho aktualizovaného balíčku, Akce 8-10. Druhá část se věnuje popisu a komparaci současného nastavení převodních cen v zemích Visegrádské 4 a Německu. Poslední kapitola se věnuje analýzám současného stavu převodních cen, kauzám nadnárodních korporací jako je Google a Starbucks, na kterou navazují kapitoly analyzující možné výhody a nevýhody, jež vyplynou z nového výkazu CBCR.

Fondy Evropské unie jako prostředek pro zvyšování konkurenceschopnosti českých firem a organizací
Knotek, František ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Šafaříková, Andrea (oponent)
Práce se zabývá problematikou regionální a strukturální politiky EU s důrazem kladeným na využívání fondů EU jako prostředku pro zvýšení konkurenceschopnosti českých podniků. Cílem této práce je přiblížit problematiku fondů EU, vývoj v minulém a současném rozpočtovacím období, zhodnotit vhodnost použitých metodik a navrhnout případná řešení. Struktura práce je navržena tak, aby poskytovala nejen obecné, ale zejména praktické rady pro zpracování vybraných programových dokumentů.

Dopady Transatlantického obchodního a investiční partnerství na Evropu a Spojené státy americké
Hoffmann, Petr ; Žamberský, Pavel (vedoucí práce) ; Jiránková, Martina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou Transatlantického obchodního a investiční partnerství a jeho dopadem na Evropu a Spojené státy americké. Podrobný pohled na dané téma by měl přinést odpovědi na otázky týkající se nejdiskutovanější obchodní smlouvy se kterou jsme se setkali v 21. století. Práce je zaměřena na porovnání současného stavu vzájemného obchodu mezi Evropou a Spojenými státy americkými s očekávanými dopady dohody. Zabývá se kromě obecného konceptu TTIP, jeho výhod a nevýhod, rovněž procesem vyjednávání a ratifikace.

Semióza sexistické reklamy a veřejný diskurz (soutěž Sexistické prasátečko)
Christovová, Tereza ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Semióza sexistické reklamy a veřejný diskurs (soutěž Sexistické prasátečko)" se zabývá současnou podobou české sexistické reklamy a reakcemi, které taková reklama vyvolává. Drtivá většina sexistických reklam pracuje se zjednodušeným a zdeformovaným obrazem ženy, vůči kterým se ohrazují především různá feministická hnutí. Ta v dnešní době nejvíce kritizují reklamy, které zobrazují ženy stereotypně. Podle nich mohou tyto reklamy vyvolávat stud či pocit ponížení, urážet lidskou důstojnost nebo dokonce vzbuzovat násilí vůči ženám. Nezávislé sociálně ekologické hnutí NESEHNUTÍ je jedním z těch, které se sexistickou reklamou a problematikou s ní spojenou aktivně zabývá. Uspořádalo již dva ročníky soutěže o nejvíce sexistickou reklamu v České republice, kterou nazvalo Sexistické prasátečko. Tato práce si klade za úkol prozkoumat vybrané reklamy, které byly do soutěže zaslány českou veřejností, odhalit v nich konkrétní sexistické jevy a to jak vůči ženám, tak vůči mužům. Práce je rozdělena na dvě části. První se věnuje teoretickým východiskům jako je teorie genderu, sexismu a stereotypizace, dále regulacím reklamy v České republice. Druhá, analytická část, se věnuje samotnému rozboru vybraných soutěžních reklam.

Konkurenční výhoda podniku
Marešová, Anežka ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Jiří , Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem konkurenční výhody podniku PROGRAMM s.r.o. Teoretická část obsahuje základní pojmy jako konkurenční výhoda, konkurenceschopnost, strategie, obecně popisuje analýzu konkurence, situační analýzu, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix i SWOT analýzu. Praktická část je zaměřena na situační analýzu společnosti PROGRAMM s.r.o. zahrnující analýzu vnitřního prostředí, marketingový mix podniku a analýzu vnějšího prostředí. Poté je proveden marketingový výzkum a analýza největšího konkurenta, společnosti KVADOS, a.s. Výsledky jsou vždy shrnuty za pomocí SWOT analýzy a jsou definovány konkurenční výhody firmy PROGRAMM s.r.o. Dále jsou odhaleny slabé stránky podniku a navržena možná řešení se zaměřením na marketing k získání dalších výhod včetně jejich zhodnocení.

Manažerské dovednosti
Zahradník, Jan ; Kříž, Josef (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
V dnešním hyperkonkurenčním tržním prostředí je kladen velký důraz na zvládání manažerských dovedností a také na osobnost manažera samotného na všech úrovní řízení. Aby bylo možné v takto nastaveném tržním prostředí obstát, je nutností neustálá příprava manažerů na nové a neznámé situace, které je v průběhu jejich praxe mohou potkat. Proto vznikla i tato diplomová práce, která má za úkol inspirovat manažery v jednom takovém podniku, pro který je, díky svému oboru podnikání, znalost a efektivní uplatňování manažerských dovedností determinantou úspěchu. Teoretická část této práce pojednává o principech managementu, osobnosti manažera, přednostech a záporech jednotlivých typů osobností ve vedoucích pozicích řízení podniku a také rozebírá problematiku manažerských dovedností. V praktické části je, kromě představení pivovaru Bernard, identifikována, analyzována a vyhodnocena úroveň manažerských dovedností vedoucích pracovníků v síti franšízových provozoven Bernard pub. V dalším kroku jsou na základě vyhodnocení dotazníkového šetření provedena doporučení, která mají za úkol zdokonalit úroveň manažerských dovedností vedoucích pracovníků.

Tvorba konkurenční strategie pro vybraný podnik
HRADECKÁ, Jitka
Cílem mé bakalářské práce je provedení vhodných strategických analýz ve vybraném podniku, prostřednictvím kterých bude možno zhodnotit současný stav, a na základě těchto analýz navrhnout strategii, která by vedla ke zlepšení konkurenceschopnosti daného podniku.