Název: Tvorba konkurenční strategie pro vybraný podnik
Překlad názvu: Creation of a competitive strategy of the chosen company
Autoři: HRADECKÁ, Jitka
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: externí analýza; interní analýza; konkurenční výhoda; strategie; SWOT analýza; competitive advantage; external analysis; internal analysis; strategy; SWOT analysis
Citace: HRADECKÁ, Jitka. Tvorba konkurenční strategie pro vybraný podnik. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9078

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-46265


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet