Název:
Tvorba konkurenční strategie pro vybraný podnik
Překlad názvu:
Creation of a competitive strategy of the chosen company
Autoři:
HRADECKÁ, Jitka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je provedení vhodných strategických analýz ve vybraném podniku, prostřednictvím kterých bude možno zhodnotit současný stav, a na základě těchto analýz navrhnout strategii, která by vedla ke zlepšení konkurenceschopnosti daného podniku.The aim of my bachelor thesis is to evaluate the present situation of a company by using suitable strategic analyses, based on the analyses, to propose an optimal strategy leading to an increase in the competitive advantage of the chosen company.
Klíčová slova:
externí analýza; interní analýza; konkurenční výhoda; strategie; SWOT analýza; competitive advantage; external analysis; internal analysis; strategy; SWOT analysis Citace: HRADECKÁ, Jitka. Tvorba konkurenční strategie pro vybraný podnik. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9078