Název: Specifika a preferované nástroje marketingové komunikace vybraného segmentu
Překlad názvu: Specifics and preferred marketing communication tools of chosen segment
Autoři: Vacková, Adéla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Gay marketing; klasické marketingové nástroje; LGBT komunita; moderní marketingové nástroje; classic marketing tools; Gay marketing; LGBT community; modern marketing tools

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42473

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197133


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet