Název:
Specifika a preferované nástroje marketingové komunikace vybraného segmentu
Překlad názvu:
Specifics and preferred marketing communication tools of chosen segment
Autoři:
Vacková, Adéla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V dnešní době globalizace a moderních technologií se stávají potenciální zákazníci odolnějšími vůči různým marketingovým postupům a jednají více racionálně. Je proto těžší zaujmout jejich pozornost a získat tak konkurenční výhodu. Možnou šancí je pro firmy rozšíření jejich klientské základny o novou cílovou skupinu. Takovou skupinu představuje například LGBT komunita. V zahraničí je běžnou praxí pracovat s těmito sexuálními minoritami. Práce pojednává o tom, zda je něco takového možné i v České republice. Cílem práce je posoudit kupní sílu gayů, leseb, bisexuálů a transsexuálů ve srovnání s heterosexuály, identifikovat jejich přístup k reklamě zacílené na LGBT komunitu a jejich preferované marketingové nástroje.In this age of globalization and modern technology potencial customers have become more resistant to different marketing practices and they act more rationally. Therefore it is more difficult to attract their attention and gain a competitive advantage. One possible option for companies is to extend their client base with a new target group. Such a group can be represented for example by the LGBT community. It is a common in abroad to work with these sexual minorities. This theses should show whether something like this is possible also in the Czech Republic or not. The aim of this theses is to compare the purchasing power of gays, lesbians, bisexuals and transsexuals with heterosexuals and to identify their approach to advertising aimed at LGBT community and their preferred marketing tools.
Klíčová slova:
Gay marketing; klasické marketingové nástroje; LGBT komunita; moderní marketingové nástroje; classic marketing tools; Gay marketing; LGBT community; modern marketing tools
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42473