Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání etických a právních pravidel upravujících reklamu
Hübnerová, Daniela ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Wimrová, Hana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá reklamou zaměřenou na děti a porovnává právní a etickou regulaci, jimiž je reklama upravena. Nejdříve práce stručně představí regulaci, která se věnuje reklamě, poté se již zaměří na působení dětské reklamy a na specifickou úpravu týkající se právě reklamy, jejímiž adresáty jsou děti. Dále se věnuje významu právních a etických pravidel, které reklamu regulují, a porovnává obsah obou typů regulace opět v zaměření na děti. V této práci jsou také obsaženy příklady rozhodnutí dozorových orgánů ohledně škodlivosti konkrétních reklam a rozbor vybraných v současnosti vysílaných dětských reklam. Důležitou součástí této práce je také výzkum ohledně působení a dopadů reklamy na děti a informovanosti veřejnosti o regulaci dětské reklamy.
Formy komerčních komunikací v televizi a jejich uplatnění
Hokrová, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Novák, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza jednotlivých forem komerčních komunikací v televizi. Mezi tyto formy patří reklamní spot, sponzoring, teleshopping, teletext, injektáž a product placement. Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretickými východisky této práce jsou první a druhá kapitola. Pojednávají o marketingu, marketingovém a komunikačním mixu, marketingových a komerčních komunikacích. Třetí kapitola popisuje již média a mediální prostředí. Konkrétně televizí, respektive televizním médiem, se detailně zabývá kapitola čtvrtá. V páté kapitole je obsažena samotná analýza jednotlivých forem komerčních komunikací uplatňovaných v televizi. Její součástí je mj. rozbor dat poskytnutých společností Admosphere, s.r.o. pro účely této práce a rozhovory provedené s odborníky z televizního, mediálního prostředí.
Gender stereotypes in commercials
Szilágyi, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práca je zameraná na bežne zobrazované gendrové stereotypy v televíznych reklamách. Skúma akým spôsobom sú zobrazované typické ženské a mužské role a k akým druhom reklám sú jednotlivé pohlavia typicky prisudzované. Celá práca je rozdelená na dve základné časti. Prvá, teoretická časť, objasňuje skúmanú problematiku, základné pojmy a komplexne pojednáva o gendrových aspektoch prítomných v médiách a reklame. Druhá, praktická časť, je zložená z dvoch hlavných výskumných metód. Prvá z nich, obsahová analýza, je zameraná na výskum gendrových stereotypov v 160 sledovaných televíznych reklamách. Druhá časť spočíva vo vyhodnotení 60 zozbieraných dotazníkov, taktiež zameraných na vnímanie gendrových stereotypov v reklame.
Vliv reklamy na děti
Francová, Jana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
První kapitola práce se zabývá reklamou jako nástrojem marketingového mixu, druhá kapitola se zaměřuje na děti předškolního věku jako cílovou skupinu spotřebitelů. Předmětem třetí kapitoly je reklama zaměřená na děti. Praktická část práce zkoumá skutečný vliv reklamy na děti a porovnává získané výsledky s teoretickými poznatky.
Vnitřní a vnější komunikace na příkladě produkční společnosti
Matějková, Pavlína ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hovorka, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou interní a externí komunikace v rámci malého podniku. Hlavní část práce je věnována analýze vnitřní komunikace, která byla provedena na základě výsledků dotazníkového šetření. Závěry byly shrnuty a navrženy byly i možnosti řešení daných situací. V rámci práce je možné nalézt i popis vzniku konkrétního reklamního spotu či firemního grafického manuálu.
Podnikatelský plán - Rekonstrukce nemovitosti určené k pronájmu
Bubáková, Jana ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Vojík, Vladimír (oponent)
Cílem mé diplomové práce je sestavit na základě teoretických poznatků získaných v průběhu studia podnikatelský plán rekonstrukce nemovitosti určené k pronájmu. Tento podnikatelský plán je určen majiteli nemovitosti, kterému poskytne informace potřebné pro klíčová rozhodnutí a kroky týkající se dalšího rozvoje objektu. V první - teoretické - části se budu věnovat obecně trhu nemovitostí a podnikatelskému plánu. V praktické části se zaměřím na tvorbu reálného podnikatelského plánu na rekonstrukci nemovitosti určené k pronájmu. Popíši tržní situaci, finanční plán, rizika projektu i další podstatné aspekty.
Využití on-line v komerčních komunikacích
Rybová, Eva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Fejk, Michal (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná on-line a jeho využití pro komunikační plánování. Jejím cílem je nastínit podobu současného trhu, jeho možnosti a ukázat, jak by nestandardní klient, v podobě módní značky Mango, mohl využít on-line pro splnění svých potřeb a cílů. V teoretické části popisuji základní parametry trhu, nabídku formátů, jejich použití, doplněnou o modely pořízení a platby. Samostatnou část věnuji efektivitě on-line komunikace. V praktické části analyzuji a popisuji všechny důležité charakteristiky pro tvorbu komunikační strategie na lokálním trhu. Na základě porozumění klientovi, jeho potřebám a cílům, cílové skupině a konkurenci navrhuji možný plán on-line komunikace. Práce je určena všem, které zajímá reklama a komunikační plánování on-line.
Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování
Pavel, David ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lauko, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná změnám v oblasti komerčních komunikací, brandingu (a brand managementu) a chování spotřebitele. Jejím cílem je popsat tyto změny a aktuální trendy a nastínit jejich dopad na samotné komunikační plánování. Práce se dále detailněji zabývá posledními trendy z oblasti digitálních komunikací a internetu a jak tyto trendy ovlivňují současného spotřebitele a jeho chování. Čtenář by měl po přečtení této práce získat ucelený přehled o změnách v komunikaci a jejích dopadech a měl by být poté schopen přistoupit k aplikaci těchto změn.
Podpora exportu v Brazílii
Drda, Vojtěch ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Tato bakalářská práce je věnována analýze brazilské podpoře exportu. První kapitola je zaměřena na obchodní politiku země, kdy zachycuje vývoj obchodní bilance a komoditní a teritoriální struktury exportu. Druhá kapitola přibližuje jednotlivé proexportní programy, které v současnosti v Brazílii fungují, jejich zřizovatele a konkrétní cíle. Ve třetí kapitole pak následuje zhodnocení účinků těchto programů.
Etika v komerčních komunikacích
Peterka, Ondřej ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Voňavková, Jana (oponent)
Práce se zabývá etikou v oblasti komerční komunikace a etičností kampaní. Cílem práce je definovat základní kritéria etičnosti kampaní a prokázat smysl jejich uplatnění na případové studii. V první kapitole je položen teoretický základ. Ve druhé jsou definována tři základní kritéria a to kritérium čestného cíle, kritérium přijatelných prostředků a kritérium snadné identifikace. Třetí kapitola na případové studii případu PaySec dokumentuje, jak by mohlo být využívání definovaných kritérií prospěšné v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.