Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
CRM systém firmy Petrof
Bukačová, Marie-Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje řízení vztahů se zákazníky u firmy PETROF. Teoretická část se nejprve zabývá problematikou spojenou se CRM a následně navazuje objasněním hodnoty zákazníka a hodnoty pro zákazníka. Teoretickou část uzavírají kapitoly týkající se B2B trhu. V praktické části je nejprve představena firma PETROF a její situace na trhu. Dále následuje analýza získaných poznatků a na základě jich vytvořená SWOT analýza podniku. Na závěr praktické části se práce zaměřuje na návrhy na zlepšení v oblasti řízení vztahů se zákazníky.
Marketingový plán uvedení strojírenského produktu na trh B2B
Černohousová, Anežka ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kusá, Pavla (oponent)
Tato diplomová práce ze zabývá konkrétním marketingovým plánem uvedení strojírenského produktu na trh B2B. Cílem je popsat plán a provést oponenturu z pohledu komplexnosti a hloubky zpracování tohoto plánu. V teoretické části je popsán marketingový plán a jeho části s ohledem na malou firmu pohybující se na trhu business-to-business. V praktické části je pak provedená oponentura konkrétního marketingového plánu a jsou navržené faktory sloužící k hodnocení úspěšného uvedení stroje na trh. Závěr stručně hodnotí tento marketingový plán a uvádí několik konkrétních návrhů ke zlepšení, které vyplývají ze studia odborných publikací.
Marketing Strategy of the chosen company
Sekeráková, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem diplomové práce bylo poskytnout vedení společnosti XERTEC a.s. a jejímu marketingovému oddělení návrhy na možné zlepšení současné marketingové strategie. Navrženým doporučením předcházela tzv. plánovací etapa posouzení strategického marketingového procesu, která byla zaměřená na pochopení firmy a jejího okolí. Její podstatnou částí bylo především provedení situační analýzy. Analýza makroprostředí byla zhodnocena použitím PEST analýzy, mikroprostředí bylo hodnocené využitím Porterovy analýzy pěti sil a východiska VRIO analýzy napomohly zmapování vnitropodnikové situace. Výsledky těchto analýz jsem shrnula v rámci SWOT analýzy. Po následném připomenutí cílů a klíčového zákaznického segmentu jsem využila přístup k marketingové strategii pomocí marketingového mixu, abych analyzovala situaci v této oblasti a navrhla, co by se dalo vylepšit. Nejzásadnější změnou by mělo byť zaměření na pull strategii, místo současné push.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Petříková, Petra ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Koplík, Dalibor (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Magneton a. s. působící na trhu B2B. Předmětem činnosti této firmy je výroba elektropříslušenství pro osobní i nákladní automobily, zemědělskou a stavební techniku. Své výrobky dodává společnost do 50 zemí světa. Práce je rozdělena do dvou hlavních bloků. Teoretická část se zabývá východisky marketingové strategie a marketingu obecně. V praktické části je uvedena analýza marketingového mixu vybrané společnosti. Na závěr následuje SWOT analýza a navržená doporučení.
Využití event marketingu jako součásti marketingové komunikace společnosti
Topičová, Markéta ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Šojdel, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá využíváním event marketingu v rámci komunikační strategie společnosti OBO Bettermann Praha, která působí na trhu business-to-business v oblasti elektrotechniky. První část práce se věnuje problematice event marketingu z teoretického hlediska. Ve druhé části práce je nejprve představena společnost OBO Bettermann Praha a její marketingová komunikace. Následně je zkoumán vliv event marketingu, jehož hlavní pilíř v současné době tvoří divadelní večery, na vzájemné obchodní vztahy společnosti s jejími zákazníky a obchodními partnery. Průzkum je realizován pomocí kvantitativního internetového dotazování účastníků akcí a kvalitativního hloubkového rozhovoru s ředitelem společnosti. Výsledky průzkumu jsou zhodnoceny v závěrečné kapitole práce.
Methodology of BtoB customer segmentation in the utilities on the Czech market
Filová, Andrea ; Koudelka, Jan (vedoucí práce)
Loyalty, improvement, better understanding of customers -- all these notions attract the interest and striving for improvement of many managers. The segmentation has become an indispensable part of path from a company to customers. Dividing market into distinctive groups allows a company to target customers in a better way. The energy industry in the Czech Republic is an example where the segmentation methodology is not working clearly, so entire organisations become disoriented as an effect of not clear B2B customer division. As there are not so many segmentation tools that would be made exclusively for an energy company, I decided to study this field and design a new one. In the first part, I will look into the energy industry specificities and functioning of the electricity market in order to understand the specifics of this industry on the Czech market. By looking into segmentation methods, particularly in the area of B2B, the important assumptions of the correct and effective segmentation will be discovered. In the second part, I applied the knowledge from the theoretical framework where the basic knowledge about the B2B market and the segmentation in this area were introduced. Moreover, the most appropriate variables of segmentation were grouped in the logical way. This knowledge will be used as a base for the creation of new segmentation methodology and application of the knowledge gained from the extensive research conducted abroad. All in all, the ultimate goal of my work is to create the new advanced segmentation methodology tool and to propose how the most suitable solutions can be designed.
Specifika marketingových komunikací na B2B trhu společnosti Apogeo
Karlíčková, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Polanská, Jana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti APOGEO v prostředí trhu B2B služeb z pohledu dlouhodobého vývoje v letech 2008 až 2010. Analýza komunikačního mixu potvrzuje specifika, kterými se trh B2B služeb vyznačuje.
Marketingová strategie firmy podnikající v oblasti B2B
Prokopičová, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Herrmann, Jaromír (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou a popisem marketingové strategie společnosti AkzoNobel Aerospace Coatings, podnikající na trhu organizací, jejímž předmětem činnosti je vývoj, výroba a distribuce nátěrových systémů a doplňků pro letecký průmysl po celém světě. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje východiska marketingu a marketingový mix obecně a praktická část je věnována analýze marketingového mixu a tržní pozice dané firmy, a to jak z globálního hlediska, tak i z pohledu ČR. Nakonec následuje realizace a vyhodnocení výsledků nezávislého průzkumu prováděného v rámci používání nátěrů vybranými firmami v ČR.
Marketingová strategie společnosti IMOPRA s.r.o.
Moštěk, Stanislav ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hýbl, Petr (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnosti IMOPRA s.r.o. působící v oblasti automobilového průmyslu. Teoretická část je obsahem v prvních tří kapitol a je zpracována z hlediska strategického marketingu a strategického řízení. Obsahem dalších kapitol je analytická část, která obsahuje všeobecnou charakteristiku společnosti IMOPRA s.r.o. a analyzuje její stávající marketingovou strategii z hlediska jejího specifického postavení na B2B trhu jako certifikovaného výrobce dílů pro klimatizaci. Závěr obsahuje zhodnocení stávající marketingové strategie společnosti a doporučuje některá její dílčí potenciální vylepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.