Název: Využití event marketingu jako součásti marketingové komunikace společnosti
Překlad názvu: The use of event marketing as a part of company's marketing communication
Autoři: Topičová, Markéta ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Šojdel, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: agentura MMC Praha; divadelní večery; dlouhodobé obchodní vztahy; event; event marketing; komunikační strategie; OBO Bettermann Praha; trh B2B; agency MMC Praha; B2B market; communication strategy; event; event marketing; long-term business relationships; OBO Bettermann Praha; theater evenings

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30504

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112668


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet