Název:
Využití event marketingu jako součásti marketingové komunikace společnosti
Překlad názvu:
The use of event marketing as a part of company's marketing communication
Autoři:
Topičová, Markéta ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Šojdel, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá využíváním event marketingu v rámci komunikační strategie společnosti OBO Bettermann Praha, která působí na trhu business-to-business v oblasti elektrotechniky. První část práce se věnuje problematice event marketingu z teoretického hlediska. Ve druhé části práce je nejprve představena společnost OBO Bettermann Praha a její marketingová komunikace. Následně je zkoumán vliv event marketingu, jehož hlavní pilíř v současné době tvoří divadelní večery, na vzájemné obchodní vztahy společnosti s jejími zákazníky a obchodními partnery. Průzkum je realizován pomocí kvantitativního internetového dotazování účastníků akcí a kvalitativního hloubkového rozhovoru s ředitelem společnosti. Výsledky průzkumu jsou zhodnoceny v závěrečné kapitole práce.The diploma thesis deals with the use of event marketing in the communications strategy of OBO Bettermann Praha which operates in business-to-business market in electrical engineering. The first part looks into event marketing from a theoretical point of view. The second part firstly introduces the company OBO Bettermann Praha and its marketing communications. Subsequently is the influence of event marketing on the company's business relations with its customers and business partners explored (currently the main pillar are theater evenings). The survey is conducted by online quantitative questioning of event's participants and qualitative in-depth interview with the director of the company. The survey results are evaluated in the final chapter of the thesis.
Klíčová slova:
agentura MMC Praha; divadelní večery; dlouhodobé obchodní vztahy; event; event marketing; komunikační strategie; OBO Bettermann Praha; trh B2B; agency MMC Praha; B2B market; communication strategy; event; event marketing; long-term business relationships; OBO Bettermann Praha; theater evenings
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30504