Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spotřebitelské chování mladých lidí při vstupu na pracovní trh
Podsedníková, Iva
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním mladých lidí, konkrétně absolventů vysokých škol, při vstupu na pracovní trh. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které absolventy ovlivnily a ovlivňují v průběhu studia, a popisuje jejich rozhodovací proces. V rámci vlastní práce jsou rovněž zjišťovány představy a očekávání o budoucím zaměstnání. Pro zjištění spotřebitelského chování bylo využito jak kvantitativních metod, v podobě dotazníkového šetření, tak kvalitativním metod, formou hloubkových rozhovorů. Dotazníkového šetření probíhalo od listopadu 2013 do března 2014 a zúčastnilo se ho celkem 651 respondentů. Hloubkových rozhovorů se zúčastnilo celkem 30 respondentů. Výsledky marketingového průzkumu byly použity pro sestavení modelu spotřebitelského chování a doporučení pro zainteresované subjekty.
Spotřebitelské chování mladých lidí při vstupu na pracovní trh
Podsedníková, Iva
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním mladých lidí, konkrétně absolventů vysokých škol, při vstupu na pracovní trh. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které absolventy ovlivnily a ovlivňují v průběhu studia, a popisuje jejich rozhodovací proces. V rámci vlastní práce jsou rovněž zjišťovány představy a očekávání o budoucím zaměstnání. Pro zjištění spotřebitelského chování bylo využito jak kvantitativních metod, v podobě dotazníkového šetření, tak kvalitativním metod, formou hloubkových rozhovorů. Dotazníkového šetření probíhalo od listopadu 2013 do března 2014 a zúčastnilo se ho celkem 651 respondentů. Hloubkových rozhovorů se zúčastnilo celkem 30 respondentů. Výsledky marketingového průzkumu byly použity pro sestavení modelu spotřebitelského chování a doporučení pro zainteresované subjekty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.