Název: Marketingová strategie vybrané společnosti
Překlad názvu: Marketing strategy of a selected company
Autoři: Petříková, Petra ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Koplík, Dalibor (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Magneton a. s.; marketingová strategie; marketingový mix; trh B2B; B2B market; Magneton a. s.; marketing mix; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31175

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113482


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet