Název:
Marketingová strategie firmy podnikající v oblasti B2B
Překlad názvu:
Marketing strategy of the company working on the B2B market
Autoři:
Prokopičová, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Herrmann, Jaromír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá analýzou a popisem marketingové strategie společnosti AkzoNobel Aerospace Coatings, podnikající na trhu organizací, jejímž předmětem činnosti je vývoj, výroba a distribuce nátěrových systémů a doplňků pro letecký průmysl po celém světě. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje východiska marketingu a marketingový mix obecně a praktická část je věnována analýze marketingového mixu a tržní pozice dané firmy, a to jak z globálního hlediska, tak i z pohledu ČR. Nakonec následuje realizace a vyhodnocení výsledků nezávislého průzkumu prováděného v rámci používání nátěrů vybranými firmami v ČR.This thesis deals with the analysis and discription of the marketing strategy of the company AkzoNobel Aerospace Coatings, the largest paints and coatings company, focusing on development, production and distribution of various types of paints and coatings around the world. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. At the first one there are just general marketing statements, concerning marketing mix and marketing strategy, the other one is devoted to analysis and discription of the particular marketing strategy and market share of the company both from global and Czech point of view. The very important part also creats the independent research within using the AkzoNobel's coatings and paints by the selected Czech companies.
Klíčová slova:
distribuce; marketingová strategie; trh B2B; zákazník; B2B market; customer; distribution; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21885