Název: Marketingová strategie firmy podnikající v oblasti B2B
Překlad názvu: Marketing strategy of the company working on the B2B market
Autoři: Prokopičová, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Herrmann, Jaromír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: distribuce; marketingová strategie; trh B2B; zákazník; B2B market; customer; distribution; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21885

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17855


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet