Název: Marketingová strategie společnosti IMOPRA s.r.o.
Překlad názvu: Marketing strategy of IMOPRA s.r.o. company
Autoři: Moštěk, Stanislav ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hýbl, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B trh; certifikovaný výrobce; díly pro klimatizaci; IMOPRA s.r.o.; marketingová strategie; air conditioning parts; B2B market; certified manufacturer; IMOPRA s.r.o.; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20482

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16452


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet