Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23,448 záznamů.  začátekpředchozí23439 - 23448  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.69 vteřin. 

Obrazy Lukašenkova prvního prezidentského období (1994-2001)
Bruna, Jaroslav ; Slačálek, Ondřej (vedoucí práce) ; Vargovčíková, Jana (oponent)
Autor se snaží identifikovat klíčové prvky vnímání Lukašenkova prvního prezidentského období v časopise Tyden. Toto viděni je srovnáváno se sebeprezentací Lukašenkova režimu. Jako teoreticky podklad autor používá Analysing Discourse Normana Fairclougha. Při analýze obrazu nejprve určujeme hlavni témata a následně způsob, jakým jsou zpracována.

Statistická analýza rizika vybraných obchodních společností v jednotlivých krajích ČR
Veselá, Martina ; Hlavsa, Tomáš (vedoucí práce) ; Rudolf, Rudolf (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá převážně statistickou analýzou rizik ve vybraných odlišných předmětech podnikání v České republice, kdy jsou prostřednictvím dotazníkového šetření získána data k následnému statistickému vyhodnocení, v němž jsou použity četnosti, střední hodnoty a variabilita. Práce potvrdila hypotézu o výskytu rozdílů ve vnímání rizika v závislosti na předmětu podnikání a také na kraji působení. Závěry je možné využít nově vznikajícími firmami, jež se prostřednictvím této práce mohou zorientovat v rizikové analýze, a to přímo konkrétně v jejich předmětu podnikání a v kraji působení.

Marketingový význam ženských a mužských rolí
Stříteský, Václav ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bártová, Hilda (oponent) ; Grosová, Stanislava (oponent)
Tato disertační práce se zabývá problematikou ženských a mužských rolí a jejich významem pro marketing na spotřebních trzích. Práce vychází z obecné premisy, že role mužů a žen jsou dynamické, adaptivní a může docházet k tendencím jejich sbližování. Jelikož ženské a mužské role patří mezi kulturní a sociální predispozice, jejich znalost lze považovat za jeden z výrazných předpokladů úspěšné marketingové orientace na spotřebních trzích. Práce se snaží blíže specifikovat možné dopady změn ženských a mužských rolí na marketingovou orientaci. V tomto pohledu se práce zabývá diferencemi ženských a mužských rolí pokud jde o spotřebu produktů vybraných kategorií, využívání volného a mimopracovního času, mediální chování a další polohy s marketingovým významem. Práce současně mapuje přístupy k zobrazování těchto rolí v mediální marketingové komunikaci. Ústřední částí je rozsáhlý výzkum vnímání ženských a mužských rolí spotřebiteli a postojů k jejich zobrazování v reklamě. Práce tak přináší trojrozměrný pohled na danou problematiku. Zabývá se nejen často zkoumaným a diskutovaným zobrazováním ženských a mužských rolí v reklamě, ale rovněž bere v úvahu skutečné tržní projevy žen a mužů včetně dynamiky diferencí a zkoumá vnímání ženských a mužských rolí samotnými spotřebiteli.

Postoj české veřejnosti k přijímání uprchlíků - prosinec 2016
Červenka, Jan ; Pilecká, Jarmila
V prosincovém šetření dotazovalo Centrum pro výzkum veřejného mínění sadu otázek týkajících se postojů veřejnosti k přijímání uprchlíků. Dotazovaní konkrétně vyjadřovali své postoje k přijímání uprchlíků z oblastí postižených válečným konfliktem obecně, uprchlíků z Blízkého východu a severní Afriky a uprchlíků z Ukrajiny. Součástí dotazování bylo i zmapování zájmu o aktuální vývoj okolo této situace a vnímání situace jako bezpečnostní hrozby. Zároveň tato tisková zpráva nabízí i srovnání názorů veřejnosti v České republice a v Polsku. Šetření v rámci České republiky proběhlo ve dnech 28. 11. – 12. 12. 2016.

Postoj české veřejnosti k přijímání uprchlíků - říjen 2016
Pilecká, Jarmila ; Červenka, Jan
V říjnovém šetření dotazovalo Centrum pro výzkum veřejného mínění sadu otázek týkajících se postojů veřejnosti k přijímání uprchlíků. Dotazovaní konkrétně vyjadřovali své postoje k přijímání uprchlíků z oblastí postižených válečným konfliktem obecně, uprchlíků z Blízkého východu a severní Afriky a uprchlíků z Ukrajiny. Součástí dotazování bylo i zmapování zájmu o aktuální vývoj okolo této situace a vnímání situace jako bezpečnostní hrozby. Zároveň tato tisková zpráva nabízí i srovnání názorů veřejnosti v České republice a v Polsku. Šetření v rámci České republiky proběhlo ve dnech 10. 10. – 17. 10. 2016.

Postoj české veřejnosti k přijímání uprchlíků - září 2016
Pilecká, Jarmila ; Červenka, Jan
V zářijovém šetření dotazovalo Centrum pro výzkum veřejného mínění sadu otázek týkající se postojů veřejnosti k přijímání uprchlíků. Dotazování se konkrétně týkalo postojů k přijímání uprchlíků z oblastí postižených válečným konfliktem, postojů k přijímání uprchlíků z Blízkého východu a severní Afriky a uprchlíků z Ukrajiny. Součástí dotazování bylo i zmapování zájmu o aktuální vývoj okolo této situace a vnímání situace jako bezpečnostní hrozby. Zároveň tato tisková zpráva nabízí i srovnání názorů veřejnosti v České republice a v Polsku. Šetření v rámci České republiky proběhlo ve dnech 5. 9. – 19. 9. 2016.

Vnímání čínských hi-tech značek v Evropě
Vargasová, Nikola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Diplomová práce na téma Vnímání čínských hi-tech značek v Evropě se zabývá otázkou, jak čínský původ ovlivňuje vnímání hi-tech značek evropskými zákazníky. Teoretická část se zabývá konceptem země původu (country-of-origin) a jeho souvislostí s konceptem brand equity. Praktická část práce se pak věnuje vlastnímu výzkumu na téma vnímání čínských chytrých telefonů v Evropě. Výsledky výzkumu potvrzují obě stanové hypotézy: 1. zákazníci nejsou při výběru chytrého telefonu ovlivněni původem značky. 2. Evropští zákazníci nemají spojené čínské hi-tech produkty s nízkou kvalitou.

Analýza dopadu hudebních eventů pro vybrané nápojové značky
Holas, Ondřej ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Obdržálek, Lukáš (oponent)
Diplomová práce poukazuje na to, jakým způsobem využívají některé nápojové společnosti hudební eventy ke komunikaci se zákazníky a jak event marketing přispívá ke zvyšování povědomí o značce v rámci široké veřejnosti. Teoretická část se zabývá marketingovou a komerční komunikací, dále je zaměřena na event marketing a jeho vztah ke značce. V praktické části analyzuji na základě vlastního výzkumu provedeného formou dotazníku, zda mají eventy vliv na koncového spotřebitele ve vnímání jejich značky. Tuto analýzu doplňuji expertním rozhovorem se zástupcem značky Jägermeister, na který navazuji názory několika dalších lidí z oboru, kteří nabídli svůj pohled na věc z druhé strany.

Mužská a ženská identita v současné společnosti se zaměřením na trh práce
Kudlová, Iveta ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na mužskou a ženskou identitu v současné společnosti. V úvodu práce jsou definovány základní pojmy, které jsou nezbytným teoretickým východiskem pro následný výzkum. Práce je zaměřena na pohlaví a gender a také s nimi spojené genderové stereotypy. Zaměřuje se na rovnost mezi muži a ženami včetně zakotvení v právních systémech a dostává se také k analýze současného postavení žen v Evropské unii zpracované na základě dat získaných ze studie Eurobarometer a ze statistik prováděných Českým statistickým úřadem. Cílem práce je analyzovat vnímání soudobé mužské a ženské identity, zjistit zda a jak silně jsou stereotypní představy o mužích a ženách zakotveny ve společnosti, jak je vnímána rovnost mužů a žen na trhu práce a zároveň jak se liší názory na tuto problematiku u občanů České republiky a u občanů Evropské unie.

Marketingové komunikace značky L´Oréal Paris
Nguyen, Thanh Hang ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Stašková, Diana (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky Loréal Paris v rámci dekorativní kosmetiky. V teoretické části jsou popsány marketingové, komunikační strategie a nástroje. Dále co je to značka, jaké má hodnoty a prvky. Praktická část se zaměřuje na světový kosmetický trh a analýzu českého dekorativního trhu. Nechybí ani představení společnosti Loréal a jejího portfolio. Seznámíme se značkou Loréal Paris a jejími produktovými řadami. V práci se setkáme se SWOT analýzou a konkurenční analýzou značky. Poté jsou rozebrány stávající komerční komunikace. V práci se provádí a vyhodnotí marketingový výzkum na vnímání značky Loréal Paris. Práce je návrhy a doporučení pro dekorativní značku Loréal Paris.