Název: Marketingový význam ženských a mužských rolí
Překlad názvu: Marketing importance of gender roles
Autoři: Stříteský, Václav ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bártová, Hilda (oponent) ; Grosová, Stanislava (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: gender marketing; segmentace trhu; spotřební chování; zobrazování mužů a žen v reklamě; ženské a mužské role; consumer behaviour; gender marketing; gender roles; gender roles portrayals in advertising; market segmentation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27950

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76012


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet