Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový význam ženských a mužských rolí
Stříteský, Václav ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bártová, Hilda (oponent) ; Grosová, Stanislava (oponent)
Tato disertační práce se zabývá problematikou ženských a mužských rolí a jejich významem pro marketing na spotřebních trzích. Práce vychází z obecné premisy, že role mužů a žen jsou dynamické, adaptivní a může docházet k tendencím jejich sbližování. Jelikož ženské a mužské role patří mezi kulturní a sociální predispozice, jejich znalost lze považovat za jeden z výrazných předpokladů úspěšné marketingové orientace na spotřebních trzích. Práce se snaží blíže specifikovat možné dopady změn ženských a mužských rolí na marketingovou orientaci. V tomto pohledu se práce zabývá diferencemi ženských a mužských rolí pokud jde o spotřebu produktů vybraných kategorií, využívání volného a mimopracovního času, mediální chování a další polohy s marketingovým významem. Práce současně mapuje přístupy k zobrazování těchto rolí v mediální marketingové komunikaci. Ústřední částí je rozsáhlý výzkum vnímání ženských a mužských rolí spotřebiteli a postojů k jejich zobrazování v reklamě. Práce tak přináší trojrozměrný pohled na danou problematiku. Zabývá se nejen často zkoumaným a diskutovaným zobrazováním ženských a mužských rolí v reklamě, ale rovněž bere v úvahu skutečné tržní projevy žen a mužů včetně dynamiky diferencí a zkoumá vnímání ženských a mužských rolí samotnými spotřebiteli.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.