Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,363 záznamů.  začátekpředchozí2340 - 2349dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vizuální komunikace webových stránek
Ischia, Michal ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem této práce je popsat způsob komunikace webových stránek s uživatelem. Jak působí stránky na návštěvníka, jak mu předávají informace a jaké možnosti mu nabízejí prostřednictví uživatelského prostředí. Práce je rozdělena na čtyři části. Nejprve jsou vysvětleny pojmy přístupnost a použitelnost. Další dvě části se již zaměřují na hlavní předmět této práce. Informační design nahlíží na tvorbu webových stránek z pohledu obsahu. Zabývá se především organizací a tříděním informací, navigačním schématem a wireframem, resp. layoutem webu. Grafický design se zabývá tvorbou webů z vizuálního hlediska. V této části jsou popsány prvky webu od hlavičky po patičku, barevná schémata, grafické zpracování navigace či způsoby stínování prvků a průhlednosti. Patří sem i teorie typografie a optimalizace grafiky pro web. Poslední část se věnuje aplikaci teorie o grafickém a informačním designu prostřednictvím redesignu konkrétních webových stránek.
Design and marketing
Lešková, Terézia ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit, nakolik různé je vnímání dizajnu u studentů dizajnu, ekonómie a medicíny. Zajímalo nás, jestli studijní obor dokáže ovlivnit už i studenta při samotné koupi výrobku. Rovněž předmětem našeho výzkumu bylo i zkoumání preference vzhledu, funkčnosti nebo účelu výrobku u studentů. V závěru práce je i rozhovor s manažerem a dizajnerem na danou problematiku. Výzkum byl proveden na Slovensku.
Optimalizace online prezentací v~závislosti na vlastnostech produktů
Novák, David ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Posláním této diplomové práce je vyzdvihnout význam grafického designu a jeho vizuálních efektů v každodenním životě, upozornit na nové přístupy, pokusit se ospravedlnit opodstatněné investice do propagace a reklamy stejně jako poukázat na dlouhodobě se zvyšující nároky na profesionální grafické designéry. Teoretická část této práce je založena mimo jiné na výzkumném článku z odborného tisku, jehož subjektem je míra porozumění uživatelů výrobkům prezentovaným online. Z tohoto výzkumu vyplývá, že je množné zvolit vhodný formát prezentace v závislosti na vlastnostech daného produktu, neboli komplexitě jeho funkcí (složitosti ovládání), ve smyslu grafických nebo multimediálních prostředků online prezentace. Těmi jsou statické obrázky, video formáty a interaktivní animace produktů označované jako VPE . Hlavní část práce tvoří reálný projekt, ve kterém se autor snaží implementovat výše zmíněné teoretické poznatky výzkumu při řešení praktického úkolu s ambicí přinést reálnou ekonomickou hodnotu. Popsány jsou jednotlivé fáze projektu od shánění obchodního partnera až po implementaci výsledného řešení a jeho propagaci. Za účelem oslovení vybraných firem byly vytvořeny též propagační materiály a webová stránka obsahující veškeré informace o tomto diplomovém projektu.
Projekt firemního designu a jeho příklad ve firmě Filamos s.r.o.
Hartl, Jan ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Kubíček, Jovan (oponent)
V diplomové práci je zpracováno téma týkající se firemního designu. Cílem je vysvětlit aspekty, které s danou problematikou souvisí a to zejména z pohledu projektu firemního designu. Na příkladu realizace takového projektu ve firmě Filamos s.r.o. je ukázán jeho postup. V první části práce je vysvětlen samotný pojem firemní design. Je zde popsáno, jak daný pojem chápat v kontextu firemní identity potažmo firemní image. Dále je zde vysvětleno napojení na informační strategii, protože design je nezanedbatelnou součástí formy předávání informací. V druhé části práce je zpracována příprava a realizace projektu firemního designu ve firmě Filamos s.r.o. Je zde popsán průběh jednotlivých fází projektu. Praktická část se nezabývá dopodrobna grafikou jako takovou, ale metodikou projektu firemního designu. K práci je přiložen "Grafický manuál" pro firmu Filamos s.r.o. jako výstup projektu.
Návrh a realizace malé bezdrátové počítačové sítě
Žebrák, Miroslav ; Pinkas, Otakar (vedoucí práce) ; Šmejkal, Ivo (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a realizací malé bezdrátové sítě. Splnění cíle práce, bylo umožněno pomocí unikátního návrhového nástroje. Dosažení tohoto cíle je podloženo důkladnou přípravou podkladů a příslušnými vědomostmi v daném oboru. V první části práce jsou popsány bezdrátové sítě obecně včetně typů sítí a vhodných míst pro jejich zavádění. V další části jsou popsány normy, technologie a topologie, které bezdrátové sítě mohou využívat. Na závěr teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jejich bezpečnosti. Hlavní částí práce je praktický návrh školní bezdrátové sítě a porovnání vypočítaných hodnot pokrytí a síly signálu se skutečnými. Za přínos této práce považuji praktickou ukázku v návrhovém systému, kde je dokázáno, že i návrh může být téměř přesný. Takový návrh pak slouží jako podklad pro vybudování bezdrátové sítě a umožňuje pozdější ověření vypočítaných odhadů.
Marketingové strategie firmy APPLE
Preněk, Tomáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Cílem práce je definice marketingových cílů a strategií společnosti Apple na základě komplexně provedené situační analýzy, jejímž výstupem je SWOT analýza. Pro praktické zohlednění nástrojů marketingu, které tato společnost využívá, je součástí práce vyhodnocení marketingového mixu vybraného produktu z portfolia této firmy. Součástí studie jsou i interpretované výsledky průzkumu trhu, který zkoumal spotřebitelské vnímání značky Apple.
Využití grafického designu k posílení image firmy
Bauerová, Marie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je ujasnění pozice grafického designu resp. Corporate Designu v oblasti marketingu. Pochopit rozdíl mezi Corporate Identity, Corporate Image a uvědomit si, co tyto pojmy znamenají a jaká je jejich důležitost. V praktické části vysvětluji vytváření jednotného vizuálního stylu na konkrétním příkladě z praxe, včetně využití vlastních zkušeností. Ve své práci se snažím ukázat, že budování image je nelehkým, ale velice důležitým úkolem firmy.
Návrh databáze pro Foram spol. s r.o.
Gottwald, Karel ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Klas, Jan (oponent)
Práce se zabývá definováním pojmů, nastíněním historického vývoje a teorií navrhování databází. Hlavním cílem bylo navrhnout řešení pro firmu Foram spol. s r.o. na základě získaných teoretických znalostí tak, aby byla využitelná v praxi. Podstatou bylo logické zachycení části reality co nejlépe vystihující zadanou situaci. Bylo nutné komunikovat se společností a analyzovat jejich požadavky. Ty definovaly podklad pro sestavení konceptuálního a poté fyzického modelu. Schémata byla vytvořena v aplikaci PowerDesigner verze 12.0. Na závěr byla funkčnost návrhu ověřena na testovacích datech.
Výrobková média společnosti Nike
Svobodová, Eva ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Vácha, Václav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na značku, obal a design. Teoretická část obsahuje vysvětelní pojmů a jejich význam. V části o společnosti Nike popisuji její historii, působení v České republice a vybrané prvky značky - slogan, logo a obal. V praktické části jsem použila tři metody šetření - pisemný dotazník, skupinovou diskusi a mystery shopping. Pomocí těchto metod jsem zjišťovala názory na značku a znalost značky.V závěru jsem navrhla několik doporučení pro společnost Nike.
Firemní styl - grafický manuál
Mandíková, Eva ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá firemním stylem, který je jednou z významných součástí firemní identity, pomocí které firmy mohou budovat svoji image. Dobrá image je pro jakoukoli společnost velmi důležitá, i přesto na ni některé menší firmy pozapomínají.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,363 záznamů.   začátekpředchozí2340 - 2349dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.