Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí23 - 32další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie pro společnost TOP servis spol. s r.o
Remiš, Ivo ; Kuchař, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá změnou marketingové strategie podniku TOP servis spol. s r.o. pomocí obsahového marketingu. V práci je popsána realizace obsahového marketingu, uvedeny jsou také finanční částky za publikace obsahu. Na závěr jsou zmíněny výhody a nevýhody obsahového marketingu aplikované na tuto konkrétní firmu.
Návrh podnikatelského plánu pro rozvoj podniku
Pešlová, Petra ; Kovařík, Kamil (oponent) ; Khateb, Fabian (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje společnosti, v oblasti poskytujících služeb, ve spojitosti rozšíření podniku o doplňkovou službu PCO (pult centralizované ochrany). Stěžejním faktem pro zavedení této služby je poptávka po PCO stávající klientely podniku. Na základě toho byl navržen podnikatelský plán, ze kterého vzešly návrhy řešení v podobě zavedení PCO jako chráněné dílny, v rámci které by byl tento projekt profinancován z 88% vstupních nákladů Úřadem práce města Brna.
Podnikatelský záměr
Laczová, Veronika ; Ing.František Janáč (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou založení sociálního podniku, vytvářející pracovní místa. Hlavním posláním je zpracování podkladů pro založení podniku, konkrétně restauračního zařízení a kavárnu, specializovaného na cílovou skupinu osob s poruchou autistického spektra a na rodiny s dětmi. Po provedení všech analýz je navržen vhodný podnikatelský plán.
Expanze firmy na polský trh
Milerski, Tomáš ; Novotný, Tomáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce navrhuje optimální opatření pro rozšíření obchodních aktivit firmy díky vstupu na polský trh. Samotné řešení vychází z důkladné analýzy místního prostředí za využití standardních i pokročilých metod evaluace. Důraz je přitom kladen na kvalitu dat a jejich správnou interpretaci. Celek zahrnuje ucelený pohled na situaci na daném trhu a návrh nejvhodnějšího způsobu realizace se zohledněním všech rizik a příležitosti, se kterými se firma během expanze může setkat.
Podnikatelský záměr – založení penzionu
Vystrčilová, Martina ; Petrovičová, Světlana (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru založení penzionu v obci Suchá Loz. Cílem práce je na základě marketingového výzkumu v dané oblasti stanovit možné varianty realizace. Nejvýhodnější z nich bude posouzena z hlediska struktury proveditelnosti a navržena tak, aby uspěla v konkurenčním prostředí.
Průzkum a posouzení námětu produktu - dětské narozeninové oslavy
Penišková, Barbora ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je posoudit námět služby - komplexní zprostředkování narozeninových oslav pro děti v lokaci Prahy 5. Prostřednictvím marketingového průzkumu je posuzován zájem o službu u potencionálních zákazníků. Dle dotazníkového šetření, které bylo respondentům předkládáno písemnou i elektronickou formou služba vzbudila zájem. Dále pomocí vícekriteriálního hodnocení jsou v závěru práce mapováni konkurenti. V Praze 5 se vyskytuje šest přímých konkurentů, kteří jsou schopni zajistit komplexní narozeninovou oslavu pro děti. Hodnocení proběhlo dle předem stanovených kritérií a jejich vah. Nejsilnější konkurenti byli pak vyhodnoceni polaritním profilem konkurentů, který graficky znázorňuje jejich silné a slabé stránky. Služba je hodnocena na základě této práce kladně. Pro realizaci služby je doporučeno dále pokračovat podle jednotlivých fází vývoje nového produktu.
Analýza trhu dárců krevní plazmy
Bóriková, Kateřina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou trhu dárců krevní plazmy v České republice, se zaměřením na Prahu a Středočeský kraj. Jejím hlavním cílem je prostřednictvím vlastních výzkumů primárních a sekundárních dat zhodnotit tento trh, identifikovat chování dárců krevní plazmy a motivy vedoucí k pravidelnému dárcovství. Dále se práce zabývá zjištěním povědomí o darování krevní plazmy u studentů pražských vysokých škol a případných bariér, které jim brání v rozhodnutí stát se dárcem. V teoretické části této práce se nachází vymezení dárcovského trhu spolu s legislativním rámcem. Aplikační část obsahuje analýzu konkurence provedenou na základě sekundárních dat a vlastní výzkum dárců krevní plazmy a studentů pražských vysokých škol. V závěru práce se nacházejí marketingová doporučení vybranému dárcovskému centru, která jsou vyvozena na základě provedených analýz.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu seriálu závodů RunCzech
Fejfar, Ondřej ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Černý, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou sociálních sítí z hlediska podpory podnikání a jejich využití ke komerčním účelům. Na základě dlouhodobých statistik jsou blíže představeny nejpoužívanější sociální sítě v ČR a popsány hlavní principy, jak jejich pomocí zvýšit zisk nebo obrat firmy. Zvláštní pozornost je kladena na Facebook, nejrozšířenější sociální síť na světě. Jedná se o propojení IT světa s marketingem, který má v dnešní době při prodeji klíčovou roli. Tato práce by měla ukázat, jak je propojení těchto dvou světů důležité. Cílem praktické části je analýza komunikace RunCzech běžecké ligy (dříve Pražský mezinárodní maraton) včetně podrobné konkurenční analýzy. Pro analýzu jsou zvoleny vhodné metriky, které jsou změřeny pomocí speciálních nástrojů. Na závěr je provedeno komplexní vyhodnocení a představeny návrhy pro efektivnější komunikaci RunCzech běžecké ligy na poli sociálních sítí.
Tvorba a řízení online překladatelské služby
Matoušek, Ondřej ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Cílem této práce je navrhnout systém fungování a řízení konkurenceschopné online překladatelské služby, a dále její uživatelské rozhraní. Návrh systému fungování a řízení spočívá v analýze postupů a mechanismů konkurence, jejich modifikaci a následné implementaci do vlastního procesního modelu. Návrh uživatelského rozhraní spočívá v aplikaci osvědčených principů grafického designu na konkrétní potřeby služby. V práci jsem navrhl službu, která je konkurenceschopná na globálním trhu online překladů.
Audio marketing v ČR
Timanov, Vladimir ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Horová, Olga (oponent)
Cílem práce je zpracování a hodnocení investičního projektu. Projekt spočívá v založení firmy v České republice. Oborem podnikání je smyslový marketing nebo audiovizuální marketing. Smyslem dané oblasti marketingu je podpora prodeje přes ovlivňování emocí zákazníků. Součástí práce je provedení průzkumu trhu, analýza konkurence a finanční plán. Ve výsledku práce bude vypadat jako podnikatelský plán, jehož cílem je odpovědět na otázku, jestli má smysl vstupovat na trh České republiky v oblasti audiovizuálního marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí23 - 32další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.