Název: Audio marketing v ČR
Překlad názvu: Audio marketing in Czech Republic
Autoři: Timanov, Vladimir ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Horová, Olga (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza konkurence; audio marketing; hodnocení investičních projektů; podnikatelský plán; průzkum trhu; smyslový marketing; audio marketing; business plan; competitor analysis; evaluation of investment project; market research; sensory marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46480

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194980


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet