Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Živé panorama
Jalůvková, Lenka ; Juránková, Markéta (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu živých panoramat. Jedná se o inovativní reprezentaci dat ze streamujících kamer. Vstupem je video ze streamujících kamer, výstupem je také stream - panorama neustále se překreslující podle aktuální polohy kamery. Výsledné řešení je založeno na algoritmu SIFT pro hledání klíčových bodů ve snímcích, dále na algoritmu RANSAC pro výpočet homografie sloužící k následnému plynulému spojování snímků. Spoje snímků jsou váhovány pro lepší překreslování v panoramatu. Funkčnost navrhnutého řešení byla otestována na řadě testovacích video nahrávek.
Tvorba panoramatických fotografií
Cacek, Pavel ; Čadík, Martin (oponent) ; Behúň, Kamil (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou automatického skládání panoramatických fotografií z jednotlivých snímků. Postupně rozebírá jednotlivé kroky algoritmů, a metody v nich používané, které jsou využívány při tvorbě panoramat. Dále se zaměřuje na návrh vlastního systému založeného na diskutovaných metodách pro konstrukci panoramat. Tento systém je v rámci práce realizován pomocí knihovny OpenCV, a je k němu vytvořeno grafické rozhraní za pomoci knihovny Qt. Nakonec jsou zhodnoceny výstupy tohoto navrženého a implementovaného systému na dostupných datových sadách.
Vizualizace analýzy chování davu na videodatech z dronu
Dobeš, Zdeněk ; Španěl, Michal (oponent) ; Bažout, David (vedoucí práce)
Ústřední myšlenkou této práce je navrhnout a implementovat uživatelské rozhraní pro vizualizaci videodat z dronu. Dokument se skládá z procesu vyhotovení návrhu až po jeho implementaci do podoby webové aplikace. Využívá aplikačního frameworku Django, prezentačního frameworku React a řady aplikačních rozhraní s dominantním zastoupením Google Map API. Klade si za cíl vytvořit intuitivní prostředí pro monitorování sektorů drony a poskytnout prostředky k jeho usnadnění
Promítané uživatelské rozhraní - desková hra
Vizina, Petr ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá studií možností a použití promítaných uživatelských rozhraní, jež jsou založeny na systému kamera-projektor. Cílem je vytvoření funkční aplikace, využívající pro zobrazení uživatelského rozhraní projektor a interakce s uživatelem je zaznamenána na základě obrazu z kamery. Vytvořená aplikace má být simulací deskové hry "Mlýn". Výsledkem je fungující aplikace deskové hry, která využívá vytvořené nástroje pro kalibraci systému kamera-projektor s využitím fyzického kalibračního vzoru a detekci rukou v obraze.
Prohlížení mapy v mobilní aplikaci pohybem zařízení
Pohrebniak, Yehor ; Milet, Tomáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na vytvoření mobilní aplikace, která představuje mapu a na základě pohybu mobilního zařízení v prostoru provádí změnu polohy mapy. Teoretická část je zaměřena na seznámení s dostupnými technologiemi a návrh systému pomocí metod zpracování dat z inerciálních měřících jednotek mobilního zařízení a videa z kamery chytrého telefonu. Praktická část je zaměřena na implementaci mobilní aplikace, která získá data ze senzorů pohybu a provede posun mapy. 
Sledování pohybu hlavy ve snímcích
Sieber, Lukáš ; Babinec, Tomáš (oponent) ; Richter, Miloslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá určením polohy a natočení hlavy v reálném čase ze snímků pořízených webovou kamerou vůči pevným ramenům. Dále poukazuje na výhody využití Open CV. Zahrnut je též podrobnější popis užitých funkcí Open CV, jako například optický tok, hledání korespondujících dvojic 3D-2D bodů a mimo jiné také operace s rotační maticí. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky a navržen další možný postup.
Surveillance Video Search
Piwowarski, Lukáš ; Ali, Anas (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
With the growing number of video recordings produced by security cameras, the demand for systems that are able to search them is growing as well. This work examines such systems and methods that are behind them. The introduction of this thesis describes the scheme of surveillance video search systems together with the methods that these systems use to store information they obtain during the video analysis. Algorithms for object detection (YOLO) and object tracking (DeepSort) are also introduced. These algorithms are then used in a system created for the practical part of this thesis. The end of the thesis describes the created system, which uses the trajectories of detected objects in searched video recordings. To specify the searched events, the proposed query language within this work is used. This language consists of so-called search blocks, the composition of which can be used to define situations such as: "a person got out of a car" or "a car stopped in a parking space".
Panorama z Ptačí Perspektivy
Sobotka, Lukáš ; Pavelková, Alena (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření panoramatu z fotografií pořízených z náhodně pohybujícího se zařízení s operačním systémem Android. Toto zařízení je umístěné na létajícím aparátu (drak, heliový balón, dron, ...). Vzniklé fotografie snímají zemi z výšky, z ptačí perspektivy. Byla tedy vytvořená a otestovaná aplikace pro OS Android, která vytváří kolekci snímků a následně provádí algoritmus pro vytvoření panoramatu. Tento algoritmus určuje pomocí metody SURF deskriptory, které jsou filtrovány algoritmem RANSAC pro nalezení optimální homografie. Provádí se iterativně nad celou kolekcí pořízených fotografií. Obrazová data jsou zpracována pomocí knihovny OpenCV.
Rychlá re-kalibrace PTZ kamery pro analýzu dopravy
Dřevo, Aleš ; Juránek, Roman (oponent) ; Sochor, Jakub (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou  re-kalibrace PTZ kamery při jejím pohybu. Cílem práce je udržet kameru ve zkalibrovaném stavu z výchozího stavu, kdy jsou známé pozice úběžníků v obraze. Jejich pozice jsou při pohybu kamery udržovány, a to pomocí dvou implementovaných metod. První metoda je založena na principu homografie, druhá pak na principu dvojpoměru. Výsledky ukazují, že obě tyto metody fungují především pro udržení pozice prvních úběžníků. V případě druhých úběžníků vznikají různé problémy a výsledky jsou často poměrně nepřesné.
Lokalizace šachových figurek na hrací ploše z fotografie
Hampl, Tomáš ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce bylo analyzovat stav šachové partie a lokalizovat šachové figurky na šachovnici. Rozpoznání šachovnice je založené na lokalizaci čar v obraze pomocí Houghovy transformace a PClines. Figurky byly detekovány modely konvolučních neuronových sítí - YOLOv3, YOLOv4 a YOLOv4 tiny. Vyhodnocení bylo provedeno na vlastní datové sadě. Detekce šachovnice dosahuje přesnosti 97%, kompletní lokalizace stavu šachovnice dosahuje 74,5% a lokalizace figurek 96%.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.