Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Simulace hry na theremin pomocí senzoru Leap Motion
Staurovský, Maroš ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat aplikaci, která bude simulovat hru na hrací nástroj theremin pomocí senzoru Leap Motion za použití protokolu MIDI. Tento senzor umožňuje detekovat pohyb rukou a gest v sledované oblasti. Toho využívá výsledná aplikace na simulování stejného způsobu hraní jaký se využívá v případe thereminu. Na rozdíl od tohoto nástroje ale poskytuje možnost produkovat zvuk různých nástrojů čehož je dosáhnuto za pomocí standardu MIDI. V práci jsou pak blíže popsané vlastnosti senzoru Leap Motion a protokol MIDI.
Aplikace pro sledování dopravy
Tesař, Filip ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá detekcí a sledováním pohybujících se objektů ve videosekvenci. Cílem práce je návrh a implementace aplikace, která z videosekvence zachycující dopravní provoz získá statistická data o jednotlivých vozidlech, například odhadne rychlost vozidla a určí jeho jízdní pruh. Vytvořená aplikace používá metodu odečítání pozadí Mixture of Gaussians a umožňuje sledování více dopravních úseků současně nezávislými kamerami, výstupní údaje ukládá do databáze a uživateli umožňuje jejich zobrazení ve formě grafů skrze jednoduché webové rozhraní.
Design of Payment Options for E-commerce of the Company
Bedecs, Jakub ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This master's thesis deals with the design of a suitable payment system for a newly emerging e-shop. It analyzes the e-business environment and informs about existing payment methods, their advantages and disadvantages. Last but not least, this thesis deals with the development of electronic payments in the Czech Republic. The main part of the work is the analysis of various payment methods and their comparison on several levels.
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Tomeček, Adam ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou herního rozhraní pro dataprojektor a snímač pohybu dlaní Leap Motion. Popisuje princip mapování obrazu na objekty a různé druhy mapování a jejichy využití. Praktická část se zabývá návrhem herního rozhraní pro Leap Motion a dataprojektor a návrhem demonstračních her. Rovněž je zde popsán postup testování implementovaného rozhraní a her s uživateli a výsledky testování.
3D Object Rendering into Real Environments Using Mobile Devices
Švehla, Ján ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
This bachelor thesis is aimed at the problems and issues which are encountered over development of application for mobile devices using augmented reality. As a developed application was chosen a simple tower-defense game. This thesis will guide the reader through general topics and issues of augmented reality, its usage and possibilities with mobile devices and actual design and implementation of developed application. Results of this work can be used for development of mobile games or general purpose augmented reality applications.
Rozšířené uživatelské rozhraní
Zahrádka, Jiří ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou rozhraní mezi člověkem a počítačem. Zaměřuje se na moderní rozhraní, která využívají projektor a kameru pro rozšíření reálných předmětů o virtuální informace. Součástí práce je také popis kalibrace těchto zařízení. Hlavním cílem této práce je implementace rozšířeného uživatelského rozhraní pro správu aplikačních oken. Systém zahrnuje kameru, projektor a uchopitelné předměty např. papírové desky. Předměty jsou označeny výchozími značkami kvůli jejich sledování ve videosekvenci. Projektor promítá prvky uživatelského rozhraní na stůl a uchopitelné předměty např. aplikační okna na papírové desky. Aplikační okna jsou následně přesouvána a otáčena společně s deskami.
Kreslení ve 3D pomocí Leap Motion
Semerák, Jakub ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření jednoduché aplikace pro 3D kreslení pomocí senzoru Leap Motion. Na této aplikaci byla testována efektivita interakce s rozhraním gesty oproti interakci kombinované s klávesou. Testováním bylo zjištěno, že ovládání kreslení gestem není tak efektivní jako klávesou. Nicméně po delší interakci uživatelů s aplikací se projevilo znatelné zrychlení ve prospěch aktivace gestem.
Rekonstrukce 3D scény z obrazových dat
Fuchsík, Ondřej ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí scény pomocí RGB--D senzoru Microsoft Kinect. Cílem práce je z nasnímaných dat vytvořit model místnosti ve formě bodů, ze kterého je následně vytvořen půdorys vnitřních prostor, tvořený čárami. Z velké části se práce zabývá registrací jednotlivých snímků (mračen bodů), tedy existujícími metodami a jejich popisem. Následně projekcí bodů a detekcí hran v obraze pomocí Houhgovy transfomace. Dále se práce experimentálně zabývá vlivem nahrávání na výsledky a také zda závisí na nahrávaném prostředí.
Ovládání aplikace pomocí gest
Lengál, Tomáš ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá ovládáním aplikace pro 3D modelování pomocí senzoru Microsoft Kinect. Hlavním cílem je prozkoumat možnosti a vhodnost tohoto senzoru pro rozpoznávání gest a jejich následné využití při ovládání aplikace. Práce se soustředí na tři hlavní úkoly. Jedná se o ovládání menu, ovládání rotace a ovládání ořezávání.
Sledování pohybu osob ve video sekvenci
Johanová, Daniela ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá detekcí postavy ve videu pomocí Kinectu. Detektor lidských postav je založený na metodě ComboHod, která využívá barevné i hloubkové informace z obrazu. Cílem práce bylo vytvořit detektor postav, jehož funkci ukáži na statistické aplikaci. Aplikace shromažďuje statistické informace o lidech, kteří prošli kolem výlohy obchodu. Závěrem práce jsou popsány experimenty s detektorem v různých prostředích a podmínkách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Zahrádka, Jan
8 Zahrádka, Jaromír
1 Zahrádka, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.