|
Návrh marketingové strategie vybrané společnosti
Čadeni, Izabela ; Starostková, Dana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost“ se zabývá vyjasněním pojmů týkajících se stávající strategie a základními pojmy týkající se marketingu. Cílem práce je návrh nové marketingové strategie, při jejím vytvářením bude vycházeno z analyzovaných stávajících strategií společností a z dotazníkové části. Práce je rozdělena do několika částí. První část vychází z teoretických východisek, další část je zaměřena na představení vybrané společnosti, analýzám na vnější a vnitřní prostředí podniku a třetí část pojednává o návrzích marketingové strategii, pro vyšší zisk či získání nových zákazníků
|
| |
|
Marketingový mix podniku
Trávníčková, Lenka ; Babáková, Šárka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je marketingový mix podniku Téma koncept. V její první části jsou objasněna teoretická východiska nutná pro správné chápání problematiky, jež je věnována následující analytická část zabývající se konkrétní společností, jejím prostředím, marketingovým výzkumem i plánováním s důrazným zaměřením na její marketingový mix, který závěrem této části shrnuje SWOT analýza. Část návrhová obsahuje několik vlastních samostatných návrhů pro společnost, vycházejících z výsledků analýz s jejich možnými přínosy.
|
| |
|
Marketingový plán eventu
Hájková, Kateřina ; Langer, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na sestavení návrhu marketingového plánu Slováckého beachového léta. Diplomová práce se člení na tři základní části. Teoretická část zahrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu, na základě nich jsou popsány další části diplomové práce. Analytická část je zaměřena na charakteristiku Slováckého beachového léta, dále popisuje současný stav marketingového a komunikačního mixu. Analytická část zahrnuje analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýzu a marketingový výzkum. Na základě výsledků analytické části je vypracovaná část návrhová, která obsahuje určitá řešení na zlepšení propagace a nových nápadů na zlepšení celkového chodu Slováckého beachového léta. Tyto návrhy jsou podrobně popsány a naplánovány na základě časového harmonogramu.
|
|
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti Duostav KB s.r.o.
Klimecký, Filip ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem pro zlepšení marketingového mixu stavební společnosti Duostav KB s.r.o. V celé bakalářské práci jsem postupoval podle teoretických východisek, které jsou uvedené v teoretické části. Následně jsem provedl analýzu marketingového mixu, marketingového prostředí a managementu stavební firmy Duostav KB s.r.o. Na základě výstupů z provedené analýzy současného stavu jsou podány návrhy na zlepšení marketingového mixu.
|
|
Návrh na zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti
Savićová, Sandra ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je komunikační mix chovatelských potřeb ZOO Zóna, s. r. o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu současné situace společnosti. Na základě výsledků provedených analýz je vypracována poslední část práce, která obsahuje návrhy na zlepšení komunikačního mixu chovatelských potřeb.
|
|
Návrh marketingového plánu
Bardoň, Marek ; Hrdinová, Lenka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje proces marketingového postupu v případě nové metody použité v produktové řadě v oblasti zdravotnictví. První část práce se zabývá možnými marketingovými nástroji. Druhá část je zaměřena na analýzu aktuálního stavu nabídky na trhu a konkurenceschopnosti produktů se stejnou cílovou skupinou. Třetí část obsahuje marketingový plán pro uvedení produktu na trh a podporu jeho prodeje.
|
|
Návrh marketingové strategie
Mokrušová, Libuše ; Bortlová, Hana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie pro studentskou organizaci BEST Brno, která působí na Vysokém učení technickém v Brně. Teoretická východiska práce se zaměřují na obecnou teorii marketingu. Analýza současného stavu podrobně popisuje celou organizaci. Na základě provedených marketingových analýz a marketingového výzkumu je v návrhové části vypracována marketingová strategie.
|
| |