Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití virálního marketingu v komerčních komunikacích
Černý, Ondřej ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem virálního marketingu v rámci komerčních komunikací. První část popisuje měnící se prostředí komerčních komunikací a upozorňuje na nové trendy, jako jsou guerilla marketing, event marketing, product placement a využití nových technologií. Nový potenciál představují i sociální média, mezi která řadíme sociální sítě, blogy, sdílení multimédií a další. Druhá část přibližuje teorii virálního marketingu, jeho vznik a hlavní výhody i nevýhody. Zároveň nabízí strategii pro vytvoření virální kampaně, soustředí se na zásady pro využití virálních prvků s důrazem na Facebook, Twitter a užití videa. Třetí část zkoumá tři konkrétní české virální kampaně značek Aquila, T-Mobile a Fernet Stock. Navazuje kvantitativní výzkum provedený formou dotazníkového šetření a kvalitativní, kde byla použita metoda diskusní skupiny. Obě části výzkumu poskytly užitečná data o chování české populace na internetu a jejich vnímání virálního marketingu.
Komerční komunikace Kutné Hory a jejich perspektiva
Paulišová, Anna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Civišová, Dagmar (oponent)
Kutná Hora je krásné historické město zapsané od roku 1995 na Seznam památek UNESCO, které patří k významným destinacím cestovního ruchu v České republice. Současným problémem Kutné Hory je však pokles návštěvnosti a krátký pobyt návštěvníků ve městě, který se již dlouhodobě nedaří řešit. Cílem práce "Komerční komunikace Kutné Hory a jejich perspektiva" je popsat komerční komunikace, které v současné době město využívá a zhodnotit jejich potenciál do budoucna. Dalším cílem je uvést na základě provedené analýzy návrhy na zkvalitnění komunikace města, které by Kutné Hoře pomohly zvýšit výtěžnost cestovního ruchu. Práce vysvětluje principy využití marketingu v případě turistických destinací na příkladě Kutné Hory, přičemž se opírá o data z odborné literatury, autorčina průzkumu a informace získané od odborníků, kteří v této oblasti pracují. Autorka zde přichází s konkrétními návrhy, jak zlepšit propagaci a komunikaci Kuté Hory, jež by mohly být inspirací pro pracovníky destinačního managementu města.
Marketingové a komerční komunikace Sparty Praha
Mikšovská, Kateřina ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Klimíček, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem práce je popis a zhodnocení marketingových a komunikačních strategií hokejového klubu HC Sparta Praha.Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretické kapitoly se věnují marketingovým a komerčním komunikacím, jejich vymezení, roli a popisu jednotlivých součástí komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na popis cílových skupin, představení marketingových a komunikačních cílů klubu a analýzu jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Stěžejní částí práce je poté zhodnocení jednotlivých komunikačních procesů a kampaní, které klub v průběhu hokejové sezony 2009/2010 aplikoval. Závěrečná kapitola přináší podněty a doporučení pro zlepšení komunikace v nadcházející hokejové sezóně.
Advertising vs Public Relations Throughout the Economic Crisis
Bodnár, Marcel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Frýdl, Martin (oponent)
V diplomové práci se věnuji problematice vzájemného srovnání dvou komunikačních oborů marketingového komunikačního mixu -. reklamy a public relations a vlivu světové ekonomické krize z let 2009 - 2010 na jejich vývoj v České republice. Na základě teoretických východisek a aplikace dotazníkového šetření mezi odborníky z praxe z obou oborů popisuji jejich jednotlivé společné i rozdílné znaky, možnosti využití v komunikačním mixu a stejně tak odhaduji boudouucí vzájemný vývoj obou z nich.
Efektivnost komunikační kampaně na pivo značky Pardál
Vágnerová, Andrea ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá představením pivovaru Budějovický Budvar, n.p., s ním spojené reklamní aktivity a komunikační kampaň na nové pivo značky Pardál. Přináší ucelený přehled tvorby nového piva od nápadu až po jeho uvedení na trh včetně jeho propagace a úspěchů při vstupu na trh. Hlavním cílem je zhodnotit, zda tato kampaň byla efektivní z pohledu účasti na marketingových soutěžích v ČR i v zahraničí a z pohledu výsledků vlastního terénního šetření, které se zaměřuje zejména na povědomí spotřebitelů o značce piva Pardál. Na základě těchto informací nastíním návrhy týkající se propagace piva Pardál do budoucna. Teoretická část této práce popisuje marketingové komunikace, komerční komunikace a její formy, komunikační mix a v neposlední řadě kroky přípravy komunikační kampaně.
Efektivnost věrnostního programu na příkladu vybraného předního výrobce střešních oken.
Vlková, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza věrnostního programu společnosti Roto stavební elementy s.r.o. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá marketingovými a komerčními komunikacemi, popisuje jednotlivé formy komerčních komunikací. Druhá kapitola se detailně zaměřuje na sales promotion jako formu komerční komunikace. Nejvíce pozornosti je přitom věnováno věrnostním programům. Třetí kapitola seznamuje čtenáře se společností Roto, s portfoliem jejích výrobků a věrnostním programem. Kapitola dále obsahuje vyhodnocení efektivnosti tohoto programu na základě čtyř hlavních ukazatelů a několik návrhů na vylepšení. V závěru práce jsou shrnuty výsledky analýzy.
Self-regulation in commercial communications oriented to alcoholic beverages in Europe
Sukopová, Jana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Diplomová práce na téma Samoregulace v oblasti komerčních komunikací na alkoholické nápoje v Evropě srovnává jednotlivé přístupy krajin k etické samoregulaci a jej vlivem na spotřebitele. Práce je rozdělená do dvou částí. První, teoretická část, se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů týkajících se samoregulace a komerčních komunikací. Podstatní prostor v této části je věnovaný analýze současné situace v Evropě a v České republice. Druhá, praktická část, obsahuje rozbor současných samoregulačních aktivit v společnosti Plzeňský Prazdroj. Na závěr je uvedené vyhodnocení marketingového výzkumu zaměřeného na analýzu momentálního stavu samoregulace a aktivit společnosti Plzeňský Prazdroj v této oblasti očima spotřebitele.
Marketingová komunikace firmy T-Mobile se zákazníkem
Poláček, Thomas ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá představením marketingové komunikace firmy T-Mobile se zákazníkem. V první části je obsažena teorie marketingové a komerční komunikace. Druhá část je zaměřena na trh mobilních operátorů v ČR a představení firmy T-Mobile. Závěrečná, třetí, část analyzuje marketingovou komunikaci firmy T-Mobile na praktickém příkladě kampaně tarifu T-Mobile Combi.
Úloha internetu jako média v komerčních komunikacích
Myšková, Alena ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce analyzuje vliv internetu na současný marketing v ČR. Teoretická část charakterizuje stručně marketingový mix a marketingové a komerční komunikace. Zaměřuje se zejména na on-line komunikace a popisuje oblast e-komerce. Jsou zde rovněž zmíněny výhody a nevýhody využití internetu jako interaktivního média. Tato část také zahrnuje popis českých internetových uživatelů a vztahu českých firem k on-line komunikacím. Praktickou část tvoří popis kanálů B2B a B2C, jejich výhody a současná situace v ČR. V této části jsou představeny dvě společnosti a jejich internetové strategie jsou podrobeny analýze. Zvláštní pozornost je věnována systémům elektronické výměny dat a provozu e-shopu. Praktická část rovněž přináší návrhy, jak zlepšit internetovou kampaň obou firem.
Reklama a její vnímání mladými lidmi.
Justián, Josef ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Krátký, Marek (oponent)
Práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické a části zabývající se vlastním výzkumem. První část se zabývá zařazením komerčních komunikací do rámce, který je označován jako marketingový mix. Zkoumá jejich jednotlivé formy a nástroje a hodnotí jejich význam. Popisuje význam reklamy, jako jedné z forem komerčních komunikací a zkoumá klady a zápory jejího umístění v jednotlivých druzích masových médií. První část zároveň ukazuje vývoj investic směřovaných do ATL a BTL komunikací a na základě dat popisuje, jaký je odhadovaný trend do budoucna. Druhá část je spjata s vlastním terénním výzkumem vnímání reklamy a sledovanosti masmédií mezi mladými lidmi. Jako reprezentativní vzorek, na kterém byl výzkum proveden, byl zvolen segment středoškolských studentů. Tato část je rozdělena do dvou kapitol, přípravy výzkumu a vyhodnocení výzkumu. Pomocí kvantitativní části výzkumu je cílem zjistit oblíbenost masmédií mezi středoškoláky a na základě frekvence sledovanosti určit, kam směřuje současný trend v daném segmentu. Kvalitativní výzkum se týká oblíbenosti reklamy. Přes hodnocení vlastního vztahu k reklamě, zjišťování vlivu reklamy na daný segment, hodnocení prvků a vlastností reklamy zjišťuje, jak by mělo být reklamní poselství formulováno a kódováno, aby v případě komunikace k danému segmentu měla reklama co nejsilnější účinek. Výstupem výzkumu je odpověď, přes jaké kanály se segmentem středoškolských studentů a jakým způsobem efektivně komunikovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.