Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Práce radiologického asistenta na pracovištích kostní denzitometeie
MIKŠOVSKÁ, Kateřina
V bakalářské práci je vysvětleno a důkladně popsáno denzitometrické vyšetření. Denzitometrie určuje hustotu minerálů v kosti (BMD) a hustotu kostní tkáně. Toto vyšetření se provádí při podezření na osteoporotické onemocnění. Standardně se vyšetřuje oblast bederní páteře, obratle L1 - L4 a levý kyčelní kloub. Při vyšetření je důležité pacienta správně napolohovat, použít vhodné pomůcky k polohování, vyšetřit a provést řádně analýzu snímků. Osteoporóza je onemocnění kostí, kdy dochází k jejím řídnutím. Často je označována jako tichý zabiják kostí, jelikož se zpočátku nijak neprojevuje. Nejčastější příčina je nedostatek vitamínu D, menopauza a některá onemocnění. Vlivem řídnutí kostí dochází při osteoporóze nejčastěji ke zlomeninám obratlů, proximální konec stehení kosti (krček), distální úsek předloktí, zlomeniny žeber, pánve a tibie. Typický obraz je úbytek výšky , a to až o několik centimetrů.
Nízkoprahové kluby jako nástroj začleňování rizikové mládeže
Mikšovská, Kateřina ; Veselý, Arnošt (vedoucí práce) ; Kalvas, František (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nízkoprahovým klubem jako nástrojem k začlenění rizikové mládeže do společnosti. Autorka vymezuje termín mládež a riziková mládež, zabývá se socializací mládeže do společnosti a také romskou mládeží jako specifickou skupinou ve společnosti se specifickými nároky. Dále se autorka zabývá historií nízkoprahových klubů v České republice, zkušenostmi ze zahraničí, principem nízkoprahovosti a také legislativním ukotvením v systému sociálních služeb. V praktické části autorka popisuje shody a rozdíly v názorech na fungování nízkoprahových klubů mezi klienty a pracovníky ve dvou nízkoprahových klubech. Hlavní rozdíly se ukázaly díky etnickým odlišnostem cílové skupiny klubů. V jednom z klubů se vyskytují pouze Romové. Jedním z rozdílů byly oblíbené činnosti klientů v klubu. Pro Romskou mládež to byl zejména tanec, hra na nástroje a také doučování. Pro většinovou mládež pak čas strávený na počítači. Stejně tak hlavní důvod, proč mládež klub navštěvuje, bylo pro Romy doučování. Pro zástupce většinové populace to byla nuda. Pracovníci se lišili v názorech na hlavní cíle klubu. V jednom z klubů chtějí pracovníci pomáhat dětem začlenit se do společnosti a také se vyhýbat rizikovým situacím. Pracovníci, kteří se starají o Romskou mládež, zmiňují hlavně poskytování bezpečného prostoru svým...
Nízkoprahové kluby jako nástroj začleňování rizikové mládeže
Mikšovská, Kateřina ; Veselý, Arnošt (vedoucí práce) ; Kalvas, František (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nízkoprahovým klubem jako nástrojem k začlenění rizikové mládeže do společnosti. Autorka vymezuje termín mládež a riziková mládež, zabývá se socializací mládeže do společnosti a také romskou mládeží jako specifickou skupinou ve společnosti se specifickými nároky. Dále se autorka zabývá historií nízkoprahových klubů v České republice, zkušenostmi ze zahraničí, principem nízkoprahovosti a také legislativním ukotvením v systému sociálních služeb. V praktické části autorka popisuje shody a rozdíly v názorech na fungování nízkoprahových klubů mezi klienty a pracovníky ve dvou nízkoprahových klubech. Hlavní rozdíly se ukázaly díky etnickým odlišnostem cílové skupiny klubů. V jednom z klubů se vyskytují pouze Romové. Jedním z rozdílů byly oblíbené činnosti klientů v klubu. Pro Romskou mládež to byl zejména tanec, hra na nástroje a také doučování. Pro většinovou mládež pak čas strávený na počítači. Stejně tak hlavní důvod, proč mládež klub navštěvuje, bylo pro Romy doučování. Pro zástupce většinové populace to byla nuda. Pracovníci se lišili v názorech na hlavní cíle klubu. V jednom z klubů chtějí pracovníci pomáhat dětem začlenit se do společnosti a také se vyhýbat rizikovým situacím. Pracovníci, kteří se starají o Romskou mládež, zmiňují hlavně poskytování bezpečného prostoru svým...
Marketingové a komerční komunikace Sparty Praha
Mikšovská, Kateřina ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Klimíček, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem práce je popis a zhodnocení marketingových a komunikačních strategií hokejového klubu HC Sparta Praha.Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretické kapitoly se věnují marketingovým a komerčním komunikacím, jejich vymezení, roli a popisu jednotlivých součástí komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na popis cílových skupin, představení marketingových a komunikačních cílů klubu a analýzu jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Stěžejní částí práce je poté zhodnocení jednotlivých komunikačních procesů a kampaní, které klub v průběhu hokejové sezony 2009/2010 aplikoval. Závěrečná kapitola přináší podněty a doporučení pro zlepšení komunikace v nadcházející hokejové sezóně.
Typologie zákazníků (firma IKEA)
Mikšovská, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákaznickou typologii společnosti IKEA a na základě kvalitativního marketingového šetření zjistit, zda doposud užívaná tradiční segmentační kritéria jsou v českém prostředí dostačující. První část práce se zaměřuje na přiblížení společnosti IKEA, její historii, základní hodnoty, specifika a chování na globálním i českém trhu. Následující kapitoly jsou věnovány obecné i konkrétní segmentaci zákazníků. V praktické části jsou teoretické poznatky podloženy a vysvětlovány menším marketingovým průzkumem provedeným přímo v IKEA. Práce je doplněna fotografiemi, které dokumentují průběh marketingového šetření.

Viz též: podobná jména autorů
5 MIKŠOVSKÁ, Kateřina
6 Mikšovská, Klára
1 Mikšovská, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.