Název: The effectiveness of a loyalty program of a leading manufacturer of skylights.
Překlad názvu: Efektivnost věrnostního programu na příkladu vybraného předního výrobce střešních oken.
Autoři: Vlková, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: komerční komunikace; marketingové komunikace; sales promotion; věrnostní programy; commercial communications; loyalty programs; marketing communications; sales promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25700

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74385


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet