Název:
Reklama vs PR v dobe ekonomickej krízy
Překlad názvu:
Advertising vs Public Relations Throughout the Economic Crisis
Autoři:
Bodnár, Marcel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Frýdl, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] V diplomovej práci sa zaoberám problematikou vzájomného porovnania dvoch hlavných komunikačných oborov marketingového komunikačného mixu -- reklamy a public relations a vplyvu svetovej ekonomickej krízy z rokov 2009 -- 2010 na ich vývoj v Českej republike. Na základe teoretických východísk a aplikácie dotazníkového šetrenia medzi odborníkmi z praxe oboch oborov popisujem ich spoločné i rozdielne znaky, možnosti využitia v komunikačnom mixe a zároveň odhadujem budúci vzájomný vývoj oboch z nich.V diplomové práci se věnuji problematice vzájemného srovnání dvou komunikačních oborů marketingového komunikačního mixu -. reklamy a public relations a vlivu světové ekonomické krize z let 2009 - 2010 na jejich vývoj v České republice. Na základě teoretických východisek a aplikace dotazníkového šetření mezi odborníky z praxe z obou oborů popisuji jejich jednotlivé společné i rozdílné znaky, možnosti využití v komunikačním mixu a stejně tak odhaduji boudouucí vzájemný vývoj obou z nich.In my diploma thesis I inquire into mutual comparison of the two of the main communication industries in a marketing mix -- advertising and public relations. I also look deeper into how much the recent global economic crisis of 2009 -- 2010 has an impact on a development of those two industries in the Czech Republic. I am try to describe their common and different attributes, their possibilities in the communication mix, as well as I try to estimate a future development of both of the industries, based on a theoretical background and questionnaire research amongst advertising, PR and marketing professionals.
Klíčová slova:
ekonomická krize; komerční komunikace; marketing; marketingová komunikace; PR; public relations; reklama; advertising; commercial communications; economic crisis; marketing; PR; public relations
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25322