Název: Reklama vs PR v dobe ekonomickej krízy
Překlad názvu: Advertising vs Public Relations Throughout the Economic Crisis
Autoři: Bodnár, Marcel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Frýdl, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: ekonomická krize; komerční komunikace; marketing; marketingová komunikace; PR; public relations; reklama; advertising; commercial communications; economic crisis; marketing; PR; public relations

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25322

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76300


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet