Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 211 záznamů.  začátekpředchozí198 - 207další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Organizační kultura retailingové firmy v ČR
Urbášková, Aneta ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá organizační kulturou společnosti Tesco v České republice. Organizační kultura vychází z kontextu národní kultury, proto se první část věnuje kulturním rozdílům mezi mateřskou tedy britskou a dále českou kulturou. Národní kultury jsou popsány pomocí dimenzí. Obsažen je i dynamický pohled na kulturu, který řeší, jak kultura vzniká a jak se mění. Praktická část staví především na rozboru webových stránek společnosti Tesco a na kvalitativní analýze dat získaných terénním výzkumem. Práce dochází k závěru, že se zaměstnanci liší svým ztotožněním s hodnotami firmy, podle svého pracovního zařazení. Byly nalezeny rozdíly mezi manažery, vedoucími a řadovými zaměstnanci.
Příčiny častého neúspěchu v prosazování kaizenu u českých zaměstnanců
Izutsu, Roman ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Lepeška, Jan (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice aplikace filosofie kaizen do ekonomické praxe v českém prostředí. Mnoho českých podniků, které zavedly tuto filosofii, zdaleka nedosahují takových výsledků, jako tomu bývá v Japonsku. Čeští zaměstnanci ji totiž většinou příliš dobře neakceptují. Cílem je zde proto nalézt pravděpodobné příčiny této nepříznivé situace. V teoretické části je popsána filosofie kaizen a s ní související faktory, jako je např. organizační kultura, dále pak je zde popsána i nejčastější praktická podoba v podnicích, její efekty a v neposlední řadě též její stručná historie v Japonsku, USA i v Čechách. V praktické části jsou analyzovány konkrétní aplikace kaizenu ve třech firmách v ČR. Pilíře této části tvoří zejména kvalitativní analýza v podobě polostrukturovaných rozhovorů s těchto firem a kvantitativní analýza v podobě dotazníkového šetření v jedné z těchto firem. Výstupem této práce jsou všeobecná doporučení pro všechny organizace a poté také konkrétní doporučení pro zúčastněné podniky.
Rozvoj tvořivosti u zaměstnanců
Šimůnková, Vendula ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Tématem této práce je tvořivost = kreativita a její funkce v rámci společnosti CIE Automotive. Tvořivost je nedílnou součástí osobního, ale i pracovního života každého jedince. Ovlivňuje schopnost podniku reagovat na změny a může také zásadně ovlivnit existenci a prosperitu celé společnosti. Společnost CIE Automotive je významným hráčem v oblasti automobilového průmyslu. Dlouhodobě se však potýká s nedostatečnou podporou a následným rozvojem tvořivosti svých zaměstnanců. Hlavním cílem této práce je prozkoumat vztah zaměstnanců společnosti CIE Automotive Valašské Meziříčí ke kreativitě a na základě zjištěných výsledků pak podat návrh na nový program pro její rozvoj v dané firmě. V rámci teoretické části se práce věnuje vymezení základních pojmů, souvisejících s tvořivostí a postavením tvořivosti v rámci organizace. Pro zjištění nezbytných informací důležitých pro realizaci praktické části jsou využity dvě metody -- metoda rozhovoru a dotazníku. Na základě informací zjištěných pomocí zmiňovaných metod jsou navrhnuta doporučení společnosti CIE Automotive a vytvořen nový program na podporu rozvoje kreativity. V praktické části je důraz kladen na identifikaci slabých stránek vyplývajících z rozhovoru s HR manažerkou společnosti CIE a z dotazníkového šetření. Za slabé stránky je považováno nedostatečně otevřené kreativní prostředí, chybí podpora týmové spolupráce, ve společnosti je nedostatečně efektivní komunikace a není zřetelně nastaven program motivace k tvořivosti. Na základě vymezení slabých stránek jsou pak navržena doporučení jak se zaměřit na zlepšení slabých stránek a je vytvořen nový program pro podporu kreativity ve společnosti CIE - REGIA IDEA.
Podniková kultura v organizaci Mars ČR
Zápotocká, Zuzana ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Bullová, Daniela (oponent)
Diplomová práce se zabývá jednotnou firemní kulturou a jejími efekty v mezinárodní společnosti Mars Czech Republic. V teoretické části je představen koncept kultury a dopodrobna popsán koncept národní kultury společně s kulturními standardy a dimenzemi. Dále je v práci definována podniková kultura, jsou popsány její prvky a představeny pojmy silná kultura a subkultura. Závěrem teoretické části jsem analyzovala vliv národních specifik na formování daných firemních kultur. Praktická část zkoumá specifika firemní kultury společnosti Mars Czech Republic.
Organizational culture in hotel Adria Prague
Pauličková, Katarína ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Organizační kultura je důležitou determinantou každé organizace. Tato práce se zabývá vybranými aspekty organizační kultury a skládá se ze čtyř částí. V první části jsou definována teoretická východiska týkající se organizační kultury, loajality zaměstnanců a zážitkového vzdělávání. Druhá část podává ucelený přehled o hotelu Adria, jeho zaměstnancích, klientech, konkurenci a specifických aktivitách hotelu. Další část je věnována samotnému empirickému výzkumu, jehož cílem bylo především analyzovat strategii a podnikové hodnoty, míru identifikace zaměstnanců s těmito hodnotami a faktory podporující loajalitu zaměstnanců. V závěru práce jsou shrnuty konkrétní rady a doporučení pro vedení hotelu.
Symbolika barev v organizační kultuře
Čarková, Ludmila ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá barevnou symbolikou ve vztahu k organizační kultuře. Vychází z poznatků o vztazích mezi obsahem organizační kultury a prostředky organizační kultury a zaměřila se konkrétně na úpravu vybraných materiálních artefaktů, jimiž se společnost Lesostavby Třeboň, a. s. prezentuje na veřejnosti. Na základě dotazníkového šetření, inventáře hodnot a interview bylo zjištěno, že prezentovaná symbolika společnosti Lesostavby Třeboň, a. s. odpovídá organizační kultuře. Získané informace byly shrnuty do tabulek a sloupcových grafů a rovněž zde byla uvedena doporučení pro společnost Lesostavby Třeboň, a. s.
Interkulturní aspekty pracovních jednání
Kunclová, Kristýna ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Míková, Irena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou pracovních jednání z hlediska interkulturních rozdílů. Na základě výpovědí vybraných manažerů porovnává zkušenosti z jednání s příslušníky vybraných národností s poznatky uváděnými v odborných publikacích. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány obecné vlivy a bariéry působící na jednání. Dále jsou v této části popsány dimenze kultury, na základě kterých jsou porovnávány jednotlivé země. Teoretická část končí souhrnnými charakteristikami vyplývajícími z teoretické části. Praktická část se věnuje výzkumu praktických poznatků ve třech vybraných společnostech. Výzkumným vzorkem jsou manažeři a vedoucí pracovníci, kteří jednají se zahraničními partnery. Výzkum je zaměřen na jednotlivé dimenze kultury a na to, jak respondenti vnímají jejich vliv.
The architecture of organization of the company
Dančišínová, Mária ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Cejthamr, Václav (oponent)
Práce ve své teoretické časti popisuje organizační architekturu. Oblast organizace, které změny nabírají stále víc na dynamice. Charakterizuje její jednotlivé prvky a stručně popisuje vývojové tendence. Cílem práce je popsat změny organizační architektury konkrétní firmy -- akciové společnosti Stavby silnic železnic. Zároveň je charakterizována každá její oblast před a po změnách.
Specifika personálního řízení v multinacionální společnosti
Grigorovová, Petra ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Svojšová, Liliana (oponent)
Diplomová práce analyzuje specifika vybraných personálních činností v multinacionální organizaci. Následně aplikuje teoretické poznatky z této oblasti na konkrétní společnost Concur se zaměřením na českou pobočku. Práce usiluje o zhodnocení stavu a návrh doporučení za účelem větší spokojenosti a výkonnosti zaměstnanců.
Organizační kultura ČEZ a.s.
Jendryščíková, Lenka ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Diplomová práce shrnuje teoretické poznatky o podnikové kultuře z pohledu různých autorů a na základě akčního výzkumu, analýzy dokumentů a strukturovaných rozhovorů analyzuje podnikovou kulturu společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 211 záznamů.   začátekpředchozí198 - 207další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.