Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové komunikace společnosti ZOOT a.s.
Veselý, David ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingové komunikace společnosti ZOOT a.s., která je provozovatelem největšího internetového obchodu s módou na českém trhu. Cílem práce je zjistit vnímání této společnosti s ohledem na její marketingové aktivity. Teoretická část práce definuje pojem marketing, věnuje se formám marketingových komunikací, on-line a off-line komunikacím a také oblasti fashion marketingu. V praktické části je představena společnost ZOOT a.s., její koncept, dále je sestavena SWOT analýza společnosti a analýza jejích stávajících forem marketingových komunikací. Součástí je i vlastní výzkum, jehož výstupem je analýza vnímání společnosti v České republice.
Trendy ve fashion marketingu a jejich vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Votočková, Pavlína ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá trendy ve fashion marketingu a jejich vlivem na nákupní rozhodování spotřebitele. Cílem práce je zhodnotit postoj spotřebitelů k fashion marketingu a jeho aktuálním trendům: Fast Fashion, online nakupování, co-brandingu a vlivu sociálních sítí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou spotřebitelského chování, specifikací současné situace na módním trhu, lokalizací výroby a dodavatelským procesem v módním průmyslu. V rámci této části práce jsou představeny vybrané trendy ve fashion marketingu: Fast Fashion, online nakupování, co-branding a sociální sítě. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření, na jehož základě je interpretován hlavní cíl práce.
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Berný, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Keferová, Regina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá fashion marketingem a jeho aplikací na společnost Krispol fashion s.r.o., jejímž hlavním předmětem činnosti je výroba ručně šitých vázacích motýlků. Cílem bakalářské práce je zjištění vnímání marketingových aktivit společnosti jejími stávajícími zákazníky a jejich účast na těchto aktivitách. Hlavními zkoumanými marketingovými aktivitami jsou účast na módních trzích a prezentování na facebookových stránkách společnosti. Práce se sestává z teoretické a praktické části. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů týkajících se fashion marketingu, marketingového mixu v módním odvětví a specifik marketingu mikropodniku. V praktické části je popsána samotná společnost Krispol, její marketingový mix a jsou přiblížena její další specifika. Součástí praktické části je také vyhodnocení provedeného marketingového výzkumu zaměřeného právě na marketingové aktivity společnosti a následně jsou předložena doporučení pro zlepšení.
Vliv udržitelné módy na marketingovou komunikaci českých módních značek
Havrdová, Karolína ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
2 Abstrakt Bakalářská práce pojednává o principech udržitelné módy a s tím spojenými marketingovými technikami, ke kterým se módní značky často uchylují. Tuto problematiku autorka zkoumá v kontextu české módní scény, a to za pomocí hlooubkových rozhovorů provedených s představiteli českých módních značek. Téma je nejprve představeno z teoretického hlediska, kde je čtenáři objasněn pojem "udržitelná móda" a je blíže seznámen s jednotlivými fázemi životního cyklu módního produktu. Poté jsou více do hloubky rozebrány jednotlivé negativní aspekty módního průmyslu a jejich řešení pomocí principů udržitelné módy. Následuje seznámení čtenáře s marketingovými technikami, které s udržitelností souvisí. Teoretická část slouží jako základ pro vlastní výzkum, ve kterém si autorka klade za cíl zmapovat situaci ohledně udržitelné módy na českém trhu a porovnat jednotlivé módní subjekty mezi sebou. Za výzkumnou metodu byla zvolena kvalitativní forma dotazování pomocí hloubkových rozhovorů, které byly provedeny se zástupci jedenácti českých módních značek. Cílem práce je umožnit čtenáři více proniknout do oblasti udržitelné módy a s pomocí výzkumu zmapovat tuto problematiku na české módní scéně.
Deskriptivní analýza marketingové komunikace módního domu Burberry
Kulesová, Kateřina ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace módního domu Burberry. Cílem práce je analyzovat jednotlivé komunikační kanály a jejich specifika, která značku odlišují od ostatních. V teoretické části se autorka zabývá módním marketingem a představením značky, včetně historického pozadí, marketingového mixu a SWOT analýzy. V praktické části pak autorka analyzuje offline a online komunikační aktivity. V této části se věnuje přístupu značky například k store marketingu, eventům nebo sociálním sítím. Součástí práce je také stručné porovnání facebookového profilu značky Burberry a na trhu obdobně postavené značky
Komunikační strategie značky ODIVI
Šebková, Natálie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
The bachelor thesis "Communication strategy of the brand ODIVI" analyses marketing-orientated communication of this well-known brand, which was founded by Czech fashion designer Iva Burkertová. In the first section, the thesis deals with the concept of fashion in a social and historical context, focuses on its properties and describes the fashion market and its structure. The second section describes fashion marketing and the main theoretical concepts associated with it. The third chapter focuses on the brand description and determines its origin, the main collections, vision and mission, positioning, it also characterizes the main target group, defines brand competitors etc. The next section analyses the current marketing mix of the brand. The research section is based on the content analysis, which qualitatively describes selected communication tools of the brand ODIVI and focuses on their main positive and negative aspects. The SWOT analysis is applied for the identification of the current operation and future opportunities and threats. Lastly, the thesis presents results of primary research conducted through the content analysis, responds to the predetermined hypothetical questions and proposes concrete recommendations to improve the communication strategy for the future.
Výzkum životního stylu cílové skupiny společnosti Marshal Apparel se zaměřením na vnímání trendů a módy jako prostředku sebevyjádření
Šlahař, Daniel ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží proniknout do mysli spotřebitelů a popsat vybrané charakteristiky životního stylu cílové skupiny společnosti Marshal Apparel se zaměřením na vnímání trendů a módy jako prostředku sebevyjádření. V první části práce jsou vymezeny základní pojmy a termíny spojené s módou a životním stylem, které slouží pro bližší pochopení dané problematiky. V další části práce je stručně popsána oděvní značka Marshal Apparel. Praktická část poté dává do souvislostí vymezené pojmy z teoretické části, které jsou aplikovány na cílovou skupinu. V poslední části práce jsou uvedeny výsledky a zjištění kvalitativních a kvantitativních výzkumů, které byly uskutečněny pro bližší pochopení spotřebního chování a životního stylu cílové skupiny.
Komunikační strategie Mercedes-Benz Prague Fashion Weekendu v letech 2013-2014
Pavlík, Mikuláš ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační strategie Mercedes-Benz Prague Fashion Weekendu v letech 2013-2014" analyzuje celkové působení a proměnu komunikační strategie této klíčové společenské a obchodní události pro podporu českého módního průmyslu. Pozorované dvouleté období se soustředí na změnu vedení a nástup klíčového sponzora, a také titulárního partnera - značky Mercedes-Benz, která v rámci své strategie podporuje týdny módy na mezinárodní úrovni. V první části se bakalářská práce věnuje pojmu móda z historického i společenského hlediska, až po aktuální témata a důležitost využití marketingových nástrojů. V druhé části jsou vysvětleny základní marketingové pojmy, jež jsou aplikovány ve výzkumné kapitole. Třetí kapitola se soustředí na deskripci jednotlivých ročníků, ale i působení lokální konkurence. Výzkumná část zkoumá využitím kvantitativní obsahové analýzy mediální obraz MBPFW v českých médiích. Doplňuje ji situační analýza SWOT, která napomáhá vyhodnotit současné působení a budoucí hrozby i příležitosti této události.
Proces založení a tvorby oděvní značky
Švach, Martin ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
vii Abstrakt Bakalářská práce "Proces založení a řízení módní značky" pojednává o tom, jak založit a vytvořit oděvní značku, jak zpracovat její podnikatelský plán a jaké metody a techniky k tvorbě značky využít. Nejprve je nastíněna problematika založení živnostenského podnikání, dále je pak vysvětlena struktura a využití podnikatelského plánu a nakonec teoretické části práce je blíže popsán marketing módních značek, stejně jako marketingové a strategické analýzy a nástroje, které slouží právě k tvorbě značky. V praktické části práce autor, dle nabytých vědomostí, zpracovává podnikatelský plán na streetwearovou značku yen3k. Autor se zaměřuje na strategickou analýzu nově vzniknuvšího podniku ve formě SWOT analýzy, na segmentaci trhu a poté zejména na marketingový mix značky. Zevrubněji je rozebrána propagace v rámci marketingového mixu. V závěru se autor zabývá organizačním plánem, hodnocením rizik a finančním plánem. Klíčová slova Módní značka, brand, yen3k, byznys plán, marketing módní značky, podnikání, branding, streetwear, založení značky, tvorba značky, identita značky, brand building, móda, oblečení
Marketing Acitivities of Pietro Filipi Fashion Brand in years 2010-2012
Jančová, Michaela ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalárska práca "Marketingové aktivity módnej značky Pietro Filipi v rokoch 2010-2012" sa zaoberá popisom a analýzou pôsobenia a komunikácie značky pietro filipi na trhu v Českej republike. Tieto aktivity sú v bakalárskej práci spracované na základe princípov marketingu módnych značiek a brandingu. V prvej časti práce je popísaná situácia na trhu v ČR, stratifikácia domácich a zahraničných značiek, a špecifiká jednotlivých segmentov módy. V ďalšej časti je spracovaná priama domáca a zahraničná konkurencia zo segmentu prémiových značiek strednej kategórie, jej marketingová komunikácia a aktivity. Druhá polovica práce sa venuje deskripcii a analýze histórie pietro filipi, produktovým radám, cieľovej skupine a špecifickým marketingovým aktivitám značky. Realizované dotazníkové šetrenie v mieste predaja poukazuje na nedostatky značky v komunikácii so zákazníkmi a na jej nejasnú identitu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.