Název: Komunikační strategie Mercedes-Benz Prague Fashion Weekendu v letech 2013-2014
Překlad názvu: Communication strategy of Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend in the years 2013-2014
Autoři: Pavlík, Mikuláš ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 2013-2014; fashion marketing; komunikační strategie; Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend; móda; 2013-2014; communication strategy; fashion; fashion marketing; Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/72450

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-341572


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet