Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fiktivní zprávy v médiích jako způsob propagace
Lakomá, Karolína ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce "Fiktivní zprávy v médiích jako způsob propagace" pojednává o problematice mediálních sdělení, která jsou založena na mystifikaci, nepravdě nebo polopravdě s cílem zaujmout své příjemce a upozornit tak na značku, produkt, společenský problém nebo pouze pobavit. Někdy je obětí mystifikace pouze publikum, někdy jsou obětí sama média. V marketingu se využívá čím dál častěji způsob šíření reklamy pomocí virálních sdělení, kdy si příjemci předají informaci mezi sebou a šíří ji dál. Aby se tak stalo, musí být reklama ve sdělení šikovně skryta, nebo ji neobsahovat vůbec. Tato práce definuje pojem fiktivní zpráva, stejně tak jako pojem propagace. Uvádí příklady mediálních mystifikací v historii masových médií a příklady úspěšných virálních kampaní. Celá problematika je demonstrována na české adaptaci jedné úspěšné australské kampaně na pánský deodorant, která byla založená na šíření fiktivní zprávy a propagování neexistující společnosti. Práce zkoumá, jak s fiktivní tiskovou zprávou naložila česká média a jak české publikum.
Virální marketing
Král, Jiří ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce)
Tato BP práce bude obecně zaměřená na marketing, marketingový mix, internetový marketing a podrobněji bude rozveden právě Virální marketing.
Autentický podvrh ve virálním marketingu
Jelínková, Petra ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Marie, Marie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá autentickým podvrhem, tedy fenoménem vyskytujícím se ve virálním marketingu. Po stručném úvodu do problematiky a vymezení pojmů si studie klade za cíl zjistit, zda zdánlivě autentický videozáznam poutavé události přispívá k úspěšnosti virální kampaně, tedy zda přispívá k jejímu vysokému sdílení mezi uživateli internetu. V teoretické části práce jsou zpracovány vhodné informace z odborných knih, publikací a internetových zdrojů, které pojednávají o termínech autenticity jako takové, virálním marketingu a kombinaci, kterou tyto dva pojmy v praxi tvoří, tedy autentickém podvrhu ve virálním marketingu. Prostřednictvím těchto pramenů jsou čerpány znalosti, které následně slouží jako podklad pro vytvoření vlastní analýzy. Praktická část se soustředí na empirickou analýzu stovky nejúspěšnějších virálních kampaní na světě. Pro účely této analýzy jsou vytvořeny čtyři regresní (lineární a logaritmické) modely obsahující šestici různých faktorů včetně faktoru autenticity. Výsledky regresní analýzy nám nejen umožní zjistit vliv těchto jednotlivých faktorů na počet sdílení videa, ale také zodpovědět otázku, proč se vůbec kampaně s autentickým podvrhem vytváří a jaké jsou přednosti a slabiny takové reklamy. Závěrem se práce snaží zauvažovat nad budoucností tohoto fenoménu.
Využití nových e-marketingových trendů v praxi
Turák, Miroslav ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se týká tématu internetových marketingových metod. Její úvodní část se zaměřuje na teoretický základ v klasickém marketingu. Následuje přehled jednotlivých e-marketingových metod a v některých případech jejich detailnější rozbor. V závěru práce je analýza projektu obchody.cz.
Strategie vstupu zahraničního podniku na český trh
Svoboda, Luděk ; Švejda, Mojmír (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vhodným způsobem vstupu podniku na nový zahraniční trh. Po seznámení se společností následují analýzy externího a interního prostředí. Práce ověřuje vhodnost vybraného cílového trhu, řeší výběr produktového portfolia. Dále také uvádí a ověřuje předpoklady chování nového trhu. V závěrečné části je navržen vhodný způsob vstupu na cílový trh, kroky a opatření, které by sledovaný podnik neměl opomenout.
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, Veronika ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a zajistila si tím lepší postavení vůči konkurenci. Zaměřím se na samotný význam e-marketingu a jeho jednotlivé nástroje. Dále provedu několik analýz firmy, na základě kterých následně navrhnu, jakých forem e-marketingu by měla firma využít. V neposlední řadě se budu věnovat cílům, kterých by měla firma dosáhnout a vlastním možnostem, které by měla zvážit.
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, David ; Kruliš, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, popis sestavování komunikační strategie, analýza komunikace minulého ročníku Lumírovy třísky, náhled na současnou situaci na trhu festivalů dotýkajících se tématu reklamní tvorby, návrh nové komunikační strategie i modelu jejího řízení a ekonomického zhodnocení řešení.
Úspěšné virální video pro neziskovou organizaci v ČR
Adámek, Stanislav ; Látal, Jan (vedoucí práce) ; Pažin, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce na téma tvorby úspěšného virálního videa v neziskovém sektoru České republiky ze zaměřuje především na praktickou stránku věci. Zkoumá aplikace konkrétních zkušeností a poznatků lidí z oboru a snaží se z toho vyvodit užitečné závěry. Součástí práce je popis a přímý rozbor tvorby konkrétního úspěšného virálního videa, kterého je autor této práce rovněž autorem. Práce tak nabízí hluboký vhled dovnitř procesu výroby videa.
Využití nových forem marketingové komunikace v komunikačním mixu firmy
Popelka, Ondřej ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových forem marketingové komunikace a zkoumá možnost jejich využití při aplikaci na vybraný existující subjekt, kterým je v mém případě Golf Club Bitozeves. V teoretické části jsou představeny jednotlivé formy marketingové komunikace spolu s prostředky jejich šíření. Praktická část se zabývá aplikací těchto forem marketingové komunikace na subjekt vytvořením konkrétních modelových kampaní a jejich následovného porovnání z pohledu atributů, jakými je cena realizace kampaně, časová náročnost realizace jednotlivých kampaní či počtu potenciálních zákazníků získaných těmito metodami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.