Název: Autentický podvrh ve virálním marketingu
Překlad názvu: Authentic counterfeit in viral marketing
Autoři: Jelínková, Petra ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Marie, Marie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: autenticita; autentický podvrh; internet; marketing; virální marketing

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=212807

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-259781


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-22, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet