Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení pohledávek v obchodní korporaci
Bambuchová, Lucie ; Zubíková, Ivana (oponent) ; Pěta, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou pohledávek z obchodních vztahů ve vybrané obchodní korporaci. Teoretická část popisuje způsoby, kterými lze problémovým pohledávkám předcházet či jak je řešit. V praktické části je provedena analýza současného stavu pohledávek v konkrétní obchodní korporaci. Návrhová část představuje návrhy a doporučení ke zlepšení situace řízení pohledávek v dané společnosti.
Právo z vadného plnění ze smlouvy o zájezdu
Šuťaková, Veronika ; Tichý, Luboš (vedoucí práce) ; Hendrychová, Michaela (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na právo z vadného plnění ze smlouvy o zájezdu, které představuje dílčí část právní úpravy zájezdu. S ohledem na značný rozvoj cestování, je toto téma velmi aktuální a je třeba zabývat se otázkami, které vyvstávají při aplikaci právních ustanoveních v praxi. Cílem práce tak je zodpovědět otázky, na které, byť jsou aktuální a v praxi často objevující se, neexistuje jasný právní názor ani dostatek zdrojů, ze kterých lze čerpat. Základem pro psaní práce bylo současné znění občanského zákoníku, zákona o cestovním ruchu, zákona o ochraně spotřebitele a směrnice č. 90/314/EHS, které byly porovnávány s novou směrnicí č. 2015/2302 a z ní plynoucí navrhované právní úpravy mimo jiné občanského zákoníku. Diplomová práce se skládá ze šesti kapitol, včetně úvodu a závěru. V úvodu je nastíněn základní směr práce a položeny otázky, jejichž zodpovězení je cílem práce. Obsahem druhé kapitoly je definice smlouvy o zájezdu prostřednictvím několika právních předpisů, dále definice smluvních stran smlouvy o zájezdu a s tím související představení jejich práv a povinností. Nejzásadnější část této kapitoly pro diplomovou práci je představení postavení zákazníka, který uzavřel smlouvu o zájezdu a zákazníka, v jehož prospěch byla smlouva o zájezdu uzavřena. Třetí kapitola obsahuje krátké...
Marketingová komunikace
Filipová, Nikola ; Vašková, Anna (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Holding Brno-export s.r.o. Smyslem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu marketingové komunikace firmy, zabývající se především nákupu a prodeje potravinářských surovin. Dle výstupu provedeného dotazníkového šetření jsou následně navržena opatření, která mají za cíl přilákat potencionální zákazníky, udržet stávající zákazníky anebo i zvýšit povědomí o společnosti
Marketingová komunikace internetového obchodu
Všetulová, Kristýna ; Tomšů, Michaela (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá změnou v marketingové komunikaci internetového obchodu Coffee Dream, která je realizována na základě provedených analýz. Smyslem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu marketingové komunikace Coffee Dream, zabývající se především prodejem kávy. Dle výstupů provedených analýz jsou následně navržena opatření, která mají za cíl přilákat potencionální zákazníky, taktéž si udržet stávající zákazníky a v neposlední řadě zvýšit povědomí o společnosti.
Komunikační mix e-shopu s bižuterií a módními doplňky
Kubánková, Ludmila ; Kubánková, Simona (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá změnou v komunikačním mixu e-shopu XY, která je provedena na základě analýzy. Hlavním cílem je zhodnocení stávající situace komunikačního mixu společnosti, zabývající se prodejem bižuterie a módních doplňků v internetovém obchodě. Na základě této analýzy je pak navrženo vylepšení komunikačního mixu, který má za cíl nárůst zákazníků a zlepšení komunikace s nimi a dále zvýšení povědomí o firmě.
Podnikatelský záměr: Obchod s květinami a dárkovým zbožím
Kubátová, Lenka ; Fibich, Zdeněk (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce přináší návrh na založení podnikatelského subjektu, jehož cílem je uspokojit přání a potřeby potenciálních zákazníků v oblasti služeb květinářství a dárkového zboží. Vytyčuje oblast podnikání, zákaznický segment a druh výrobků a služeb, na které se chce podnik při podnikání zaměřit.
Marketing Strategy Proposal for the Company Italmarket Slovakia a.s.
Bortelová, Slavomíra ; Stračina, Peter (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The paper analyses current marketing environment for the company Italmarket Slovakia a.s.. Based on an analysis it suggests a strategy for service supply expansion leading to acquisition of new customers, enhancing current customer satisfaction, obtaining competitive advantage and strengthening a reputation in a position of exclusive goods importer within a current market.
Standardizace procesu nakupování
Skácel, Jakub ; Kotek, Luboš (oponent) ; Kotek, Luboš (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá standardizací vztahu zákazník - dodavatel z pohledu nakupování produktů v prostředí automobilového průmyslu. V práci jsou specifikovány požadavky zákazníka na dodavatele plastových dílů. Zákazníkem je firma Robert Bosch České Budějovice (RBCB). Standardizací rozumíme výběr a popis požadavků zákazníka na dodavatele.
Věrnostní program jako nástroj pro zefektivnění prodeje
Hrstka, Jiří ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem věrnostního programu maloobchodní firmy s potravinami, sloužícímu jako nástroj pro budování vztahů se zákazníky a potenciálu pro tvorbu konkurenční výhody. K tomu, aby návrh byl co možná nejlépe využitelný samotnou firmou, má posloužit analýza současné situace ve firmě, současného programu a analýza potřeb a přání zákazníků, provedená formou marketingového průzkumu, stejně jako zkoumání věrnostních programů jiných firem s podobným zaměřením v České republice i v zahraničí.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Barouš, Vít ; Petr, Aleš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků zemědělské divize společnosti Agrotec a navrhnout procesy a postupy na její zlepšení, včetně finančních, organizačních a přínosných aspektů realizace návrhů. Teoretická část je zaměřena na zákazníka, jeho vývoj od prvního nákupu, naplnění jeho potřeb, jeho spokojenost a metody jejího měření. Praktická část práce popisuje společnost; kde, jakým způsobem a s jakými výsledky proběhlo dotazování spokojenosti zákazníka. Toto dotazování je zpracováno do tabulek a grafů. Dále práce pokračuje závěrečným vyhodnocením výzkumu a přechází do kapitoly návrhů na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.