Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace internetového obchodu
Všetulová, Kristýna ; Tomšů, Michaela (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá změnou v marketingové komunikaci internetového obchodu Coffee Dream, která je realizována na základě provedených analýz. Smyslem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu marketingové komunikace Coffee Dream, zabývající se především prodejem kávy. Dle výstupů provedených analýz jsou následně navržena opatření, která mají za cíl přilákat potencionální zákazníky, taktéž si udržet stávající zákazníky a v neposlední řadě zvýšit povědomí o společnosti.
Marketingová komunikace podniku
Tomšů, Michaela ; Chytilová, Hana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací restaurací U Malířů a Pálffy palác s cílem odhalit nedostatky současných nástrojů a navrhnout nové, které se budou podílet na zviditelnění a konkurenceschopnosti. První část práce se skládá ze základních pojmů marketingu a komunikace. Následuje analytická část, zkoumající současný stav restaurací. V poslední kapitole, jsou představeny návrhy nových a kvalitnějších nástrojů marketingové komunikace a možnosti, jak zvýšit návštěvnost a spokojenost zákazníků.
Marketingová komunikace internetového obchodu
Všetulová, Kristýna ; Tomšů, Michaela (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá změnou v marketingové komunikaci internetového obchodu Coffee Dream, která je realizována na základě provedených analýz. Smyslem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu marketingové komunikace Coffee Dream, zabývající se především prodejem kávy. Dle výstupů provedených analýz jsou následně navržena opatření, která mají za cíl přilákat potencionální zákazníky, taktéž si udržet stávající zákazníky a v neposlední řadě zvýšit povědomí o společnosti.
Marketingová komunikace podniku
Tomšů, Michaela ; Chytilová, Hana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací restaurací U Malířů a Pálffy palác s cílem odhalit nedostatky současných nástrojů a navrhnout nové, které se budou podílet na zviditelnění a konkurenceschopnosti. První část práce se skládá ze základních pojmů marketingu a komunikace. Následuje analytická část, zkoumající současný stav restaurací. V poslední kapitole, jsou představeny návrhy nových a kvalitnějších nástrojů marketingové komunikace a možnosti, jak zvýšit návštěvnost a spokojenost zákazníků.

Viz též: podobná jména autorů
1 TOMŠŮ, Marek
1 Tomšů, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.