Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Klamlivá reklama vo vzťahu ku konkurencii
Gašparová, Veronika
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku klamavé reklamy. Teoretická část se zabývá reklamou, jejími druhy a způsoby regulace. Také je zde historický přehled regulace reklamy a část o implementaci komunitárního práva do české legislativy. Praktická část uvádí různé případy reklamy, konkrétně rozhodnutí Rady pro reklamu. V závěru je zahrnuté doporučení pro management podniku, jako zadavatele reklamy, a také pro podnik, který je poškozován reklamou konkurence.
Skrytá reklama a product placement v českých mediích
Růžičková, Šárka ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje skryté reklamě a hlavně product palcementu. Práce nás seznámí s pojmy skrytá reklama a product placement a jejich umístění v marketingové komunikaci. Teoretická část se zaměřuje na definice pojmů reklama, skrytá reklama, product placement a na právní předpisy. Práce se zabývá, analýzou a dopadem legalizace product placement v českých mediích po přijetí směrnice EP a Rady 2007/65/ES a v závěru zhodnocením, zda product placement zakázat či povolit v televizních pořadech.
Právní a etické aspekty reklamy se zaměřením na uplatnění nadsázky.
Beťák, Radovan ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá reklamou a její regulací pomocí zákonných norem i prostřednictvím etické samoregulace reklamního odvětví. Cílem práce je vymezení prostoru, který je nadsázce a reklamnímu přehánění dán v rámci zákonných předpisů a etických pravidel samoregulace, a na základě vybraných rozhodnutí Rady pro reklamu a judikátů českých soudů vytvoření doporučení k užívání nadsázky v reklamě. Jako východisko pro analýzu omezení, která ovlivňují aplikaci reklamní nadsázky, je použit rozbor právního a samoregulačního rámce reklamy.
Reklamní trh v Bulharsku a jeho právní regulace
Tzvetanova, Neli ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Winter, Filip (oponent)
Cílem této práce je představit bulharský reklamní trh z několika různých hledisek. Čtenář bude mít možnost se seznámit s vývojem reklamy od počátku svého vzniku a pak následně až do roku 2010 na území Bulharska. Je zde možné nalézt porovnání výdajů na reklamu a její rozložení podle jednotlivých mediatypů na bulharském a českém reklamním trhu. S oblastí reklamy jsou spojené také kulturní odlišnosti dané země, a proto jsou také vysvětlené v druhé kapitole. Právní a etickou regulací se zabývá větší část diplomové práce, kde jsou nastíněné hlavní rozdíly v porovnání s Českou republikou. Závěr práce je věnovaný samoregulaci reklamy, představované Národní radou pro samoregulaci v Bulharsku a Radou pro reklamu v České republice.
A comparison of analysis of the ethics in advertising in the CR and SR
Majerníková, Silvia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza stížností na reklamní kampaně z hlediska etiky v České a Slovenské republice a porovnávání rozhodnutí vznesených Radami pro reklamu v ČR a v SR. Teoretická část se zaobírá definicí marketingových komunikací, definicí reklamy jako formy komerčních a marketingových komunikací. Jsou v ní též rozebrané a porovnané Etické kodexy přijaté RPR v obou zemích. Praktická část se již konkrétně věnuje stížnostem na sporné reklamní kampaně. Jelikož reklama ovlivňuje širokou veřejnost, tato kapitola poukazuje na důležitost dodržování etických zásad obsažených v kodexech.
Ovlivňování v pracovním procesu
ZRZAVÁ, Monika
Tato práce se zaměřuje na zkoumání vlivu světových médií na životní způsob lidí a nákupního chování spotřebitelů. Je zde nastíněna problematika toho, jak lidé reklamu vnímají a jaký názor na ní v dnešním světě mají. Také se zde vyhodnocují klady a zápory reklamního sdělení. Dalším důležitým bodem této práce jsou marketingová komunikace, média a vliv reklamy na způsob života lidí a na jejich rozhodování. Sledují se také účinnost reklamy a její úzká provázanost s psychologií. V práci se uvádí také uvedeno doporučení, jakým směrem by se reklama měla dále ubírat a čeho je lepší se naopak zcela v reklamě vyvarovat. Reklama se stala neodmyslitelnou součástí každodenního života a zaleží na každém jednotlivci, jaký postoj si k reklamě vytvoří a do jaké části se jí dá ovlivnit. Toto téma by bylo zapotřebí dále a hlouběji studovat, aby přineslo potřebné informace a to nejen pro tvůrce reklamy.
Sociální reklama
Sovišová, Ivana ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Bakalářská práce Sociální reklama pojednává o jednom z nejdůležitějších nástrojů marketingového komunikačního mixu. Na začátku práce obeznamuje čtenáře s pojmem sociální reklama, dále popisuje vývoj tohoto druhu reklamy, účinnost, odlišnosti od reklamy komerční a na závěr teoretické části seznamuje čtenáře s neziskovým sektorem jako zadavatelem nekomerčních kampaní. V praktické části se práce věnuje rozboru dvou vybraných sociálních reklam a výzkumu názorů respondentů na tyto reklamy. Závěr práce je potom věnován vyhodnocení výzkumu a srovnání výsledků s počátečními hypotézami. Cílem bakalářské práce je podat čtenáři základní potřebné informace týkající se sociální reklamy a následně pomocí výzkumu zjistit názory příjemců na vybrané sociální reklamy.
Všeobecné zásady reklamní praxe a ochrana spotřebitele
Slánská, Martina ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Šedivá, Kristina (oponent)
Diplomová práce poskytuje přehled v oblasti právní a etické regulace reklamy, vymezuje základní pojmy z oblasti reklamy, shrnuje funkce a cíle reklamy a charakterizuje různé formy reklamy podle použitého komunikačního média. Prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťuje a analyzuje všeobecné postoje k reklamě i konkrétní názory na eticky problematické reklamy.
Regulace reklamy na vybraných trzích
Přibylová, Jana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Winter, Filip (oponent)
Diplomová práce pojednává o systémech regulace reklamy v Evropské unii a na vybraných trzích, jimiž jsou Česká republika a Německo. Okrajově se zabývá právní regulací a podrobněji zkoumá etickou samoregulaci. Na základě vybraných kritérií je provedena analýza stížností doručených samoregulačním organizacím v České republice a v Německu a následně jsou výsledky z obou zemí porovnány. Součástí jsou rovněž příklady, kdy došlo k provinění proti etickým pravidlům samoregulace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.