Název: Všeobecné zásady reklamní praxe a ochrana spotřebitele
Překlad názvu: General principles of advertising practices and consumer protection
Autoři: Slánská, Martina ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Šedivá, Kristina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: etická regulace reklamy; právní regulace reklamy; Rada pro reklamu; reklama; advertising; ethical regulation of advertising; legal regulation of advertising; The Council for advertising

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19599

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-15569


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet