Název:
Skrytá reklama a product placement v českých mediích
Překlad názvu:
Skrytá reklama a product placement v českých mediích.
Autoři:
Růžičková, Šárka ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se věnuje skryté reklamě a hlavně product palcementu. Práce nás seznámí s pojmy skrytá reklama a product placement a jejich umístění v marketingové komunikaci. Teoretická část se zaměřuje na definice pojmů reklama, skrytá reklama, product placement a na právní předpisy. Práce se zabývá, analýzou a dopadem legalizace product placement v českých mediích po přijetí směrnice EP a Rady 2007/65/ES a v závěru zhodnocením, zda product placement zakázat či povolit v televizních pořadech.This bachelor work pursues the hidden advertisment and mainly Product Placement. The work will make us acquainted with terms of hidden advertisment, product placement and it's positioning in the marketing communication. Theoretical part targets on definition of terminology like advertisement, hiden advertisement, product placement and legal regulations. The work deal with the analyses, the impact of the legalization of product placement in Czech media after receiving the direction of EP and Counsel 2007/65/ES and at the end it assess whether Product placement to ban or to allow in television programmes.
Klíčová slova:
nekalá reklama; product placement; Rada pro reklamu; Reklama; skrytá reklama; Advertising; hidden advertising; product placement; Rada pro reklamu; unfair advertising
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32251