Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Právní a etické aspekty reklamy se zaměřením na uplatnění nadsázky.
Beťák, Radovan ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá reklamou a její regulací pomocí zákonných norem i prostřednictvím etické samoregulace reklamního odvětví. Cílem práce je vymezení prostoru, který je nadsázce a reklamnímu přehánění dán v rámci zákonných předpisů a etických pravidel samoregulace, a na základě vybraných rozhodnutí Rady pro reklamu a judikátů českých soudů vytvoření doporučení k užívání nadsázky v reklamě. Jako východisko pro analýzu omezení, která ovlivňují aplikaci reklamní nadsázky, je použit rozbor právního a samoregulačního rámce reklamy.

Viz též: podobná jména autorů
8 Běťák, Rostislav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.