Název: Komaprácia analýzy etickej stránky reklamy v ČR a v SR
Překlad názvu: A comparison of analysis of the ethics in advertising in the CR and SR
Autoři: Majerníková, Silvia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: etika v reklamě; marketingové komunikace; Rada pro reklamu; reklama; advertising; Council for advertising; ethics in advertising; marketing communicatons

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26714

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74545


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet