Název: Právní a etické aspekty reklamy se zaměřením na uplatnění nadsázky.
Překlad názvu: Legal and ethical aspects of advertising with focus on use of hyperbole
Autoři: Beťák, Radovan ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: etika; klamavá reklama; nadsázka; Rada pro reklamu; regulace reklamy; reklamní přehánění; samoregulace; Czech Advertising Standards Council; deceptive advertising; ethic; exaggeration; hyperbole; regulation of advertising; self-regulation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24364

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76998


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet