Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 167 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh mechanické konstrukce experimentálního kolimátoru
Toman, Ladislav ; Macháček, Ondřej (oponent) ; Klapka, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem přípravku justážního kolimátoru, které slouží k osovému natáčení optické sestavy, a také konstrukčním návrhem přípravku pro výškové polohování pomocného dalekohledu justážního kolimátoru. Vlastní práce je rozdělena do šesti hlavních kapitol. V těchto kapitolách je popsán princip činnosti optických soustav, princip činnosti justážních kolimátorů, jsou zde zmíněny druhy justážních kolimátorů, popsán popis problému, jednotlivé návrhy obou přípravků, jejich rozbor, výběr vhodných variant a jejich konstrukční řešení. Součástí práce jsou také výkresy jednotlivých součástí a sestav.
Návrh marketingové strategie služby sKým.cz
Mareš, Karel ; Tyc, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové strategie pro začínající webovou službu sKým.cz. V teoretické části nejprve představuji obecné poznatky pro pochopení problematiky a dále provádím výzkumy a analýzy současného stavu a situace na trhu. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy v podobě marketingové strategie s cílem navýšit tržní podíl a zisk služby.
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Mór, Kryštof ; Pelčák, Svatopluk (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je teoreticky popsat strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku a následně tyto získané poznatky z části teoretické, aplikovat v části praktické, při tvorbě marketingového plánu pro konkrétní stavební společnost.
Marketingové nástroje při krizovém řízení stavebního podniku
Dvořáčková, Andrea ; Jaroš, David (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingové nástroje pro krizové řízení stavebního podniku“ je rozbor marketingových nástrojů a koncepcí ve stavebním podniku a následně jejich aplikace v krizovém řízení stavebního podniku.
Elektronický záznam jízd pomocí GPS
Kokeš, Ondřej ; Magát, Martin (oponent) ; Kadlec, Jaroslav (vedoucí práce)
Systém provádějící elektronický záznam jízd s využitím GPS umožní jednoduše sledovat provoz vozidla. Během užívání vozidla jsou informace shromažďovány a ukládány do paměťového modulu, odkud je potom generována samotná kniha jízd. Předkládaná práce se zabývá stručným shrnutím možností, které lze využít při realizaci tohoto projektu, a následně kompletním řešením takového systému včetně hardwarové a softwarové části.
Rozvoj značky podniku
Benedikovičová, Lucia ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zameriava na problematiku rozvoja brandingu spoločnosti zaoberajúcej sa predajom hudobných nástrojov. V prvej časti práce sú vymedzené teoretické poznatky k téme branding. V analytickej časti sú poznatky aplikované na skúmanú firmu. Na základe porovnania jednotlivých prvkov brandingu danej firmy a konkurencie sú spracované návrhy aktivít pre podporu rozvoja značky.
Marketing Strategy of BIOlight for the Czech Market
Pagáč, Martin ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master´s thesis is focused on developing a marketing strategy for BIOlight company, which resells light therapy devices. The company is planning to penetrate the Czech market and needs a sufficient marketing strategy. This thesis offers such a strategy, which was made according to the analysis of Slovak-Czech market similarities.
Konstrukční návrh měřicího volantu
Papp, Tomáš ; Čavoj, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Táto diplomová práca pojednáva o konštrukčnom návrhu meracieho volantu. Zariadenie nahrádza pôvodný volant v testovanom automobile, je napojené na tyč riadenia pomocou adaptéru. Snímané veličiny sú krútiaci moment v riadení a aktuálny uhol natočenia volantu. Zariadenie slúži na meranie týchto veličín v reálnom čase počas jazdy. Z ich záznamu je možné sledovať určité dynamické aspekty vozidla.
Marketingová strategie rozvoje podnikání
Štěpánek, Petr ; Kusák, Václav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie rozvoje vlastního podnikání. Počáteční část teoretických východisek práce popisuje marketing jako primární funkci organizace a jeho vliv na formulování strategie rozvoje. Následující analytická část se zabývá hodnocením externích a interních faktorů ovlivňujících strategii rozvoje, jejíž návrh je obsahem poslední částí této práce.
Bezdrátová senzorová síť na platformě Android
Bělohoubek, Tomáš ; Zbořil, František (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Současná mobilní zařízení s operačním systémem Android v sobě obsahují množství senzorů, bezdrátových modulů a prostředků pro zjišťování polohy a stávají se zajímavé pro využití v oblasti senzorových sítí. Práce se zabývá zkoumáním možnosti těchto zařízení a jejich praktickým využitím v oblasti bezdrátových senzorových sítí. Z těchto poznatků vychází návrh a implementace vlastní aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 167 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.