Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace vybraných návrhových prvků ČSN pro projektování pozemních komunikací
Kokeš, Ondřej ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje a rozebírá některé návrhové prvky z ČSN 73 6101 a porovnává je s Norma de Traçado, což je hlavní předpis pro navrhování pozemních komunikací v Portugalsku. V praktické části na základě poznatků z teoretické části je zkoumán průjezd vozidel směrovými oblouky a z toho pramenící provázanost mezi teoretickým návrhem a výslednou reálnou rychlostí. Cílem práce je ověřit předpoklad, že návrhová rychlost v normě nereflektuje skutečnou rychlost, kterou řidiči jezdí po pozemních komunikacích.
Úprava křižovatky silnic I/34 a II/164 u Jindřichova Hradce
Kokeš, Ondřej ; Krčmová, Iva (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Jedná se o úpravu stávající křižovatky, která je svým uspořádáním nevyhovující a dochází zde k vážným dopravním nehodám. V rámci práce jsou navrženy tři varianty řešení. V první variantě je navržena okružní křižovatka. Návrh je umístěn do stávajícího stavu, aby nedocházelo rozšiřování záběru pozemků. V druhé variantě je navržena turbookružní křižovatka se spirálovitým uspořádáním jízdních pruhů. Tento návrh také situačně využívá plochu křižovatky ve stávajícím stavu. Ve směru hlavních intenzit dopravy je navržen bypass. Ve třetí variantě je navržena styková křižovatka, která je také situačně umístěna do současné polohy křižovatky. Těžištěm třetí varianty křižovatky je změna hlavních dopravních směrů a návrh připojovacích a odbočovacích pruhů.
Elektronický záznam jízd pomocí GPS
Kokeš, Ondřej ; Magát, Martin (oponent) ; Kadlec, Jaroslav (vedoucí práce)
Systém provádějící elektronický záznam jízd s využitím GPS umožní jednoduše sledovat provoz vozidla. Během užívání vozidla jsou informace shromažďovány a ukládány do paměťového modulu, odkud je potom generována samotná kniha jízd. Předkládaná práce se zabývá stručným shrnutím možností, které lze využít při realizaci tohoto projektu, a následně kompletním řešením takového systému včetně hardwarové a softwarové části.
Zařízení pro ovládání mikroposuvu
Kokeš, Ondřej ; Bajer, Arnošt (oponent) ; Kadlec, Jaroslav (vedoucí práce)
Předkládaná práce analyzuje funkci konkrétního typu mikroposuvu za účelem navrhnout a sestavit elektronické zařízení vhodné k ovládání pohybu jezdce mikroposuvu. V souladu s dokumentací je zde uveden popis řídících signálů a možností jejich generování s ohledem na výslednou přesnost pohybu jezdce. Hlavním zaměřením práce je popis elektronické jednotky od napájecího zdroje, přes řídící mikroprocesorovou část, až po koncový stupeň, na který se přímo připojuje mikroposuv. Součástí je i programové vybavení pro mikrokontrolér a počítač, popis komunikace, měření a kalibrace pohybu a návrh na uzavření regulační smyčky pro další zvýšení přesnosti pohybu.
Income Elasticity of Gasoline Demand: A Meta-Analysis
Kokeš, Ondřej ; Havránek, Tomáš (vedoucí práce) ; Avdulaj, Krenar (oponent)
V této práci se věnuji výzkumným pracem na téma důchodové elasticity poptávky po benzínu, popisuji jednotlivé modely, shrnuji vývoj užitých eko- nometrických metod a na závěr provádím meta-analýzu nasbíraných dat. Tato práce je první analýzou důchodové elasticity, která bere v potaz pu- blikační selektivitu. V modelech odděluje odhady ze studií, které využívaly informaci o počtu automobilů na daném území. Finální odhad důchodové elasticity je 0,0999 pro krátké období, 0,234 pro dlouhé období ve vzorku studií využívající informaci o počtu automobilů a 0,644 pro dlouhé období s modely bez této informace. Díky odhadnutí publikační selektivity dostáváme odhady nižší než ty, které se dříve objevovaly v literatuře.
Zhodnocení čínského trhu se zlatem
Kokeš, Ondřej ; Stará, Dana (vedoucí práce) ; Srbek, Pavel (oponent)
Čínský trh se zlatem se dostal na světové výsluní a nadále se v něm bude udržovat. Tato skutečnost by nebyla možná bez požehnání čínských autorit, významných vládních institucí a ekonomického pokroku. Mezi faktory, které tento nárůst ovlivnily a nadále ovlivňují patří mimo jiné regulace, které vláda Čínské lidové republiky přes svou centrální banku (Čínská lidová banka) zavádí v platnost. V době globalizace už nic není izolované, to platí o čínském trhu se zlatem. Čínské zlaté burzy pomalu ukrajují stále více a více podílu ostatním světovým zlatým burzám. Důležité pro porozumění proč se Čína stala světovým lídrem v produkci i spotřebě zlata je historie této orientální země. Bez ní by se dalo jen těžko pochopit, proč jsou Číňané zlatem úplně posedlí a proč preferují určitou část zlatého trhu před druhou. Čínsky trh se zlatem má před sebou skvělou budoucnost a každým dnem sílí.
Úprava křižovatky silnic I/34 a II/164 u Jindřichova Hradce
Kokeš, Ondřej ; Krčmová, Iva (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Jedná se o úpravu stávající křižovatky, která je svým uspořádáním nevyhovující a dochází zde k vážným dopravním nehodám. V rámci práce jsou navrženy tři varianty řešení. V první variantě je navržena okružní křižovatka. Návrh je umístěn do stávajícího stavu, aby nedocházelo rozšiřování záběru pozemků. V druhé variantě je navržena turbookružní křižovatka se spirálovitým uspořádáním jízdních pruhů. Tento návrh také situačně využívá plochu křižovatky ve stávajícím stavu. Ve směru hlavních intenzit dopravy je navržen bypass. Ve třetí variantě je navržena styková křižovatka, která je také situačně umístěna do současné polohy křižovatky. Těžištěm třetí varianty křižovatky je změna hlavních dopravních směrů a návrh připojovacích a odbočovacích pruhů.
Optimalizace vybraných návrhových prvků ČSN pro projektování pozemních komunikací
Kokeš, Ondřej ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje a rozebírá některé návrhové prvky z ČSN 73 6101 a porovnává je s Norma de Traçado, což je hlavní předpis pro navrhování pozemních komunikací v Portugalsku. V praktické části na základě poznatků z teoretické části je zkoumán průjezd vozidel směrovými oblouky a z toho pramenící provázanost mezi teoretickým návrhem a výslednou reálnou rychlostí. Cílem práce je ověřit předpoklad, že návrhová rychlost v normě nereflektuje skutečnou rychlost, kterou řidiči jezdí po pozemních komunikacích.
Elektronický záznam jízd pomocí GPS
Kokeš, Ondřej ; Magát, Martin (oponent) ; Kadlec, Jaroslav (vedoucí práce)
Systém provádějící elektronický záznam jízd s využitím GPS umožní jednoduše sledovat provoz vozidla. Během užívání vozidla jsou informace shromažďovány a ukládány do paměťového modulu, odkud je potom generována samotná kniha jízd. Předkládaná práce se zabývá stručným shrnutím možností, které lze využít při realizaci tohoto projektu, a následně kompletním řešením takového systému včetně hardwarové a softwarové části.
Zařízení pro ovládání mikroposuvu
Kokeš, Ondřej ; Bajer, Arnošt (oponent) ; Kadlec, Jaroslav (vedoucí práce)
Předkládaná práce analyzuje funkci konkrétního typu mikroposuvu za účelem navrhnout a sestavit elektronické zařízení vhodné k ovládání pohybu jezdce mikroposuvu. V souladu s dokumentací je zde uveden popis řídících signálů a možností jejich generování s ohledem na výslednou přesnost pohybu jezdce. Hlavním zaměřením práce je popis elektronické jednotky od napájecího zdroje, přes řídící mikroprocesorovou část, až po koncový stupeň, na který se přímo připojuje mikroposuv. Součástí je i programové vybavení pro mikrokontrolér a počítač, popis komunikace, měření a kalibrace pohybu a návrh na uzavření regulační smyčky pro další zvýšení přesnosti pohybu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.