Název:
Marketingová strategie firmy BIOlight pro český trh
Překlad názvu:
Marketing Strategy of BIOlight for the Czech Market
Autoři:
Pagáč, Martin ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Táto diplomová práca je zameraná na vytvorenie marketingovej stratégie pre firmu BIOlight, ktorá sa zaoberá predajom biolámp. Firma plánuje vstup na Český trh a potrebuje vyhovujúcu marketingovú stratégiu. Moja diplomová práca ponúka takúto stratégiu, ktorá bola vytvorená na základe analýzy podobností Slovenského a Českého trhu.
This master´s thesis is focused on developing a marketing strategy for BIOlight company, which resells light therapy devices. The company is planning to penetrate the Czech market and needs a sufficient marketing strategy. This thesis offers such a strategy, which was made according to the analysis of Slovak-Czech market similarities.
Klíčová slova:
marketing; marketing mix; marketing strategy; positioning; questionnaire; segmentation; dotazník; marketing; marketingová stratégia; marketingový mix; pozicovanie; segmentácia
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/35825