Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 84 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.10 vteřin. 
Marketingový mix společnosti
Polová, Silvie ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření návrhu na zlepšení marketingového mixu podnikatelského subjektu působícího na trhu služeb. Na základě teoretických poznatků je provedena komplexní analýza marketingového mixu i prostředí, ve kterém se subjekt nachází. Následně jsou vypracována doporučení, jak dosáhnout zlepšení dosavadní situace. Původním záměrem bylo z pracovávat návrh marketingového mixu pro společnost s právní formou s.r.o., ale bohužel odmítla, a tak jsem byla nucena vyhledat jiný subjekt, který by byl ochotný spolupracovat.
Marketingový mix podniku
Grůzová, Beata ; Škodová, Gabriela (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového mixu podniku. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. V první teoretické části je definován pojem marketing a marketingový mix. Poznatky z teoretické části budou použity při analýze současného stavu marketingového mixu konkrétní společnosti Jezdecké potřeby Kalenda. Na základě provedených analýz v závěru budou navrhnuty vlastní návrhy vedoucí ke zlepšení marketingového mixu podniku.
Marketingový mix společnosti PBK BM s.r.o.
Bartolšic, Roman ; Sklenář, Radek (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a vytvoření nového marketingového mixu společnosti PBK s.r.o. podnikající v oblasti kovárenství a slévárenství. Práce se snaží najít vhodné marketingové nástroje, které by společnosti dopomohly k většímu prosazení na tomto trhu.
Návrh komunikačního mixu salonu MIA
Jozefová, Silvie ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení stávajícího komunikačního mixu salonu MIA a podat návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska s daným problémem související. Další, praktická část je zaměřena na historii a charakteristiku společnosti, SWOT a SLEPT analýzu, marketingový mix a hlavně jeho poslední část - komunikační mix. Na základě výsledků těchto analýz jsou v poslední části podány návrhy na zlepšení komunikačního mixu.
Návrh marketingového mixu společnosti
Benešová, Eliška ; Škorpík, Miloslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix Balónového hotelu Radešín. Hotel nabízí služby jako ubytování, stravování, balónové lety a pivnice. Na základě analýz jsou navrhnuty zlepšení v oblasti marketingového mixu.
Marketingový mix podniku vinotéka Staré hory
Tarčáková, Denisa ; Milichovský, František (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing a to především na marketingový mix konkrétního podniku. Teoretická část je věnována definici základních pojmů marketingu – marketingového mixu, jeho nástrojů a analýz potřebných k tvorbě marketingového mixu. Návrhová části je zaměřena především na marketingový mix vybraného podniku, je zde zhodnocen současný stav tohoto mixu a sestaveny návrhy na tvorbu mixu nového.
Marketingový mix maloobchodu
Hon, Marek ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro maloobchodní prodejnu. Zavedení těchto marketingových strategií do podniku. Tento podnik se zabývá prodejem smíšeného zboží, masa, masných výrobků a farmářských produktů. První část práce je zaměřena na teorii marketingového plánování. V druhé části je pozornost věnována podniku a jejímu popisu. V části návrhové je pak cílem analýza jejího současného stavu a vytvoření návrhu marketingového plánu.
Návrh marketingového plánu pro vybraný podnik
Spurný, Jan ; Málek, Přemysl (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného stavu společnosti a návrh marketingového mixu společnosti D.A.S. RECHTSSCHUTZ AG, pobočka pro ČR podnikající v oblasti pojišťovnictví. V mojí práci se chci zaměřit na využití marketingových nástrojů, které by dopomohly k většímu prodeji právních služeb.
Návrh marketingového plánu pro vybraný podnik
Spurný, Jan ; Málek, Přemysl (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a vytvoření nového marketingového mixu společnosti D.A.S. RECHTSSCHUTZ AG, pobočka pro ČR podnikající v oblasti pojišťovnictví. V mojí práci se chci zaměřit na využití marketingových nástrojů, které by dopomohly k většímu prodeji právních služeb.
Effectivity Growth of Village´s Investment Using Marketing Mix
Košian, Dávid ; Masný,, Richard (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The bachelor thesis aims on marketing mix of the village, especially on the ways how the village could be better using tangible goods – amphitheater. At the beginning I am starting with terms and methods definition. Next step is consisting of surround analysis and competition analysis and the last chapter is about my own concepts of ways of improvements using of amphitheater. Main goals includes achieving financial resources and improving cultural levels of village.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 84 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.