Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr
Grůzová, Beata ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na založení bistra. Práce je rozdělená do tří hlavních kapitol. V teoretické části jsou popsány východiska potřebná k vypracování podnikatelského záměru. Analytická část se zaměřuje na provedení analýz a marketingového průzkumu. Poslední návrhová část obsahuje návrh podnikatelského plánu pro úspěšné založení podniku.
Marketingový mix podniku
Grůzová, Beata ; Škodová, Gabriela (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového mixu podniku. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. V první teoretické části je definován pojem marketing a marketingový mix. Poznatky z teoretické části budou použity při analýze současného stavu marketingového mixu konkrétní společnosti Jezdecké potřeby Kalenda. Na základě provedených analýz v závěru budou navrhnuty vlastní návrhy vedoucí ke zlepšení marketingového mixu podniku.

Viz též: podobná jména autorů
1 Grůzová, Barbora
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.