Název: Marketingový mix podniku vinotéka Staré hory
Překlad názvu: Marketing Mix of a Company Stare Hory Wine Shop
Autoři: Tarčáková, Denisa ; Milichovský, František (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P; cena; distribuce; Marketingový mix; podnik; produkt; propagace; vinotéka; 4P; distribution; enterprise; Marketing mix; price; product; promotion; wine shop

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61419

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-575276


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet