Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spokojenost zákazníků vybrané společnosti a návrhy na její zvýšení
Polová, Silvie ; Válková, Markéta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření takových návrhů, které povedou ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků daného podnikatelského subjektu. Na základě teoretických poznatků je provedena krátká analýza marketingového mixu i prostředí, ve kterém se subjekt nachází. Hlavní část práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho zhodnocení. Následně jsou vypracována doporučení, jak dosáhnout zlepšení dosavadní situace.
Marketingový mix společnosti
Polová, Silvie ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření návrhu na zlepšení marketingového mixu podnikatelského subjektu působícího na trhu služeb. Na základě teoretických poznatků je provedena komplexní analýza marketingového mixu i prostředí, ve kterém se subjekt nachází. Následně jsou vypracována doporučení, jak dosáhnout zlepšení dosavadní situace. Původním záměrem bylo z pracovávat návrh marketingového mixu pro společnost s právní formou s.r.o., ale bohužel odmítla, a tak jsem byla nucena vyhledat jiný subjekt, který by byl ochotný spolupracovat.

Viz též: podobná jména autorů
1 Polová, Sabina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.