Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,090 záznamů.  začátekpředchozí1056 - 1065dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Bluetech, s.r.o.
Šímová, Martina ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Paclík, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce obsahuje charakteristiku podniku, analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a SWOT analýzu. Na závěr je zhodnocena efektivnost užití marketingového mixu a návrhy na její zlepšení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě ISOSKLO, s.r.o.
Vláčilová, Monika ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Holoubek, Libor (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakteristika společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, případné návrhy na doporučení.
Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování
Pavel, David ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lauko, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná změnám v oblasti komerčních komunikací, brandingu (a brand managementu) a chování spotřebitele. Jejím cílem je popsat tyto změny a aktuální trendy a nastínit jejich dopad na samotné komunikační plánování. Práce se dále detailněji zabývá posledními trendy z oblasti digitálních komunikací a internetu a jak tyto trendy ovlivňují současného spotřebitele a jeho chování. Čtenář by měl po přečtení této práce získat ucelený přehled o změnách v komunikaci a jejích dopadech a měl by být poté schopen přistoupit k aplikaci těchto změn.
Řešení propagace dat z administračního rozhraní IS
Vostatek, Filip ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Borguľa, Martin (oponent)
Cílem této práce je ukázat technologicky zdařilé řešení propagace dat z administračního rozhraní informačního systému a formulovat ho jako návrhový vzor. Tomu odpovídá i podoba základního textu, kde je návrhový vzor definován ve 13 podkapitolách ve struktuře, ve které se standardně návrhové vzory definují. Jako návrhový vzor je řešení představeno díky vysoké míře znovupoužitelnosti a díky tomu, že podobný problém se v informačních systémech objevuje poměrně často -- v tom spočívá i přínos práce.
Marketingová komunikace při zavedení nového titulu na knižní trh
Vášková, Kateřina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem diplomové práce je monitoring propagačních aktivit nakladatelství Maxdorf, které byly provedeny v souvislosti s uvedením knihy Slovník nespisovné češtiny na knižní trh. Práce se dále zabývá distribucí titulu do partnerské sítě knihkupectví na území České republiky a také činnostmi pro podporu prodeje. Výsledky propagace budou srovnány s náklady, které byly na propagaci vynaloženy a také s tržbami za prodané výtisky. V závěru práce budou popsány možné příležitosti a hrozby, které mohou ovlivnit další prodej i propagaci Slovníku nespisovné češtiny.
Analýza nabídky cestovní kanceláře MILE
Valová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na cestovní kancelář jako podnik - její činnost, služby, funkce, tvorbu a druhy zájezdů a způsoby jejich propagace. Důležitou součástí práce je analýza nabídky CK MILE, konkrétně pěti Řeckých ostrovů. Kapitoly jsou zaměřené na analýzu ubytovacích zařízení,stravovacích služeb,všeobecných smluvních podmínek,cenové politiky a způsobů prezentace nabídky. V závěru práce je nabídka CK MILE porovnána s nabídkou CK Greece Tours.
Založení malé firmy podnikající v oblasti služeb ? vybrané problémy
Matejová, Katarína ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá obecnými předpoklady pro podnikání a navrhuje možný postup při určení připravenosti podnikat. Seznamuje s charakteristikami jednotlivých právních forem, pomáhá s jejím výběrem a nabízí detailní návod na založení firmy formou veřejné obchodní společnosti s důrazem na povinné formální náležitosti. Dále jsou popsány některé způsoby propagace začínající firmy a po vytvoření segmentace zákazníků definovány požadavky na webovou prezentaci konkrétního podniku.
Programy a kampaně zaměřené na BOZP
Vacek, Josef ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce objasňuje důvody tvorby programů a zavádění kampaní zaměřených na bezpečnost a ochranu zdraví při práci (BOZP). Na základě statistik pracovní úrazovosti, provedených výzkumů a šetření shledáváme nezbytností změnit postoje, přístupy a myšlení veřejnosti, managementu firem a zaměstnanců k otázkám BOZP. Současný stav je takový, že oblast BOZP není lidmi přijímána v pozitivním slova smyslu, ale naopak je chápána jako přítěž. A s tímto stavem nelze dosáhnout snížení počtu pracovních úrazů a případů nemocí z povolání a taktéž přirozeného vytváření kvalitní kultury práce a pracovní pohody. Práce se tedy též zabývá tím, jakými prostředky současnou situaci vyřešit. Těmito prostředky jsou z velké části osvěta a propagace BOZP. Opět je pomocí výzkumů a šetření zjišťováno, jaké konkrétní nástroje osvěty a propagace jsou pro tuto oblast nejúčinnější a to i z hlediska obsahové stránky. Součástí teorie této práce je historický pohled na vývoj bezpečnosti práce od prvních dochovaných důkazů až po poválečný vývoj v Československu. Osvěta a kampaně jichž jsou programy a kampaně součástí, vycházejí z obecných marketingových principů a přímo tvorba a zavádění kampaní je záležitostí sociálního marketingu. Proto je část teorie zaměřena na prvky marketingu použitelných při osvětě a propagaci BOZP a také přímo na marketing sociální a sociální reklamu. Jedna z kapitol rozvádí postup pro realizaci kampaní zaměřených na BOZP. Konkrétně vymezuje cílové skupiny, využitelné nástroje a prostředky, plánování, konkretizaci partnerů při kampani, principy samotné realizace a závěrem rozebírá jak kampaně hodnotit a způsoby získání zpětné vazby po kampani. Pro názornost jsou v práci charakterizovány aktuální kampaně zaměřené na oblast BOZP v České republice a to i ve spolupráci s Evropskou unií. Právě v zemích Evropské unie je BOZP na velmi vysoké úrovni a jelikož je naše země součástí tohoto společenství, je téměř povinností využít zkušeností těchto zemí a spolupracovat s nimi. Závěr teoretické části tedy rozebírá jak zmíněné země k této problematice přistupují.
Internet a jeho využití při efektivní propagaci firmy
Chládová, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Práce se snaží podat ucelený pohled na problematiku využití internetového marketingu. Zabývá se postavením on-line marketingu v rámci propagace a charakterizuje jeho výhody a nevýhody oproti ostatním médiím. Hlavním cílem práce je zanalyzovat nástroje a možnosti při využití marketingu na internetu a implementovat tyto poznatky v praxi. V praktické části se autorka věnuje nejen problematice webových stránek a on-line reklamy, ale i dalším prostředkům. Kromě toho se na dvou příkladech z praxe snaží dokázat, jak je pro budování vztahů se zákazníky důlěžitá důvěryhodnost webu.
Celebrity v reklamě
Morávková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce je zaměřena především na nejnovější trendy v oblasti reklam, jejichž hlavními aktéry jsou celebrity. Sleduje jednak společnosti, které celebrity užívají ke své propagaci nejčastěji, a jednak také nejobsazovanější celebrity. Mezi zkoumané skupiny patří především sportovci, modelky a hudební hvězdy. Součástí práce je rovněž výzkum, který se snaží objasnit, zda má obsazování celebrit do reklam smysl či nikoli.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,090 záznamů.   začátekpředchozí1056 - 1065dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.