Název:
Internet a jeho využití při efektivní propagaci firmy
Autoři:
Chládová, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se snaží podat ucelený pohled na problematiku využití internetového marketingu. Zabývá se postavením on-line marketingu v rámci propagace a charakterizuje jeho výhody a nevýhody oproti ostatním médiím. Hlavním cílem práce je zanalyzovat nástroje a možnosti při využití marketingu na internetu a implementovat tyto poznatky v praxi. V praktické části se autorka věnuje nejen problematice webových stránek a on-line reklamy, ale i dalším prostředkům. Kromě toho se na dvou příkladech z praxe snaží dokázat, jak je pro budování vztahů se zákazníky důlěžitá důvěryhodnost webu.
Klíčová slova:
internet; marketing; nástroje; on-line; propagace; využití
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5127