Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 149 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití sociálních sítí v módním průmyslu / Role módních blogerů a marketingové trendy ve 21. století
Bijedičová, Andrea ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Svět 21. století jeo vlivněn moderními technologiemi, mezi které patří! i sociální sítě. Aby módní společnosti uspěly v globalizované době, kdy je vše dosažitelné díky internetu, musí vytvářet pozitivní vztah se svými zákazníky prostřednictvím svých marketingových aktivit a nástrojů. Jednou z možných cest k úspěchu a oslovení zákazníků je spolupráce s módními blogery, kteří svůj vliv vytvářejí právě na sociálních sítích, kde je sledují miliony lidí z celého světa. Práce se nejprve věnuje zmapování problematiky z obecného pohledu rozebráním jednotlivých nástrojů módních blogů a také popsáním metod, které panují v módním průmyslu. Předchozí poznatky jsou použity a prohloubeny dále studiem fungování úspěšných módních blogů nejen ve světě, ale i v České republice. Nechybí ani pohled z druhé strany --z pohledu módní společnosti.
Marketing E-knihy: případová studie knihy DeepFreak
Stemberg, Audrey ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá tržním prostředím, marketingem, internetovým marketingem a jeho specifiky. Dále rozebírá jednotlivé nástroje internetového marketingu. V praktické části se zaměřuje na analyzování internetového marketingu e-knihy na příkladu románu deepFreak. Analyzuje marketingové aktivity spojené s touto knihou, které jsou prováděny autorskou dvojicí, jež nemá žádné vzdělání ani praktické zkušenosti v oblastech arts managementu a internetového marketingu. Na základě získaných teoretických poznatků a provedené analýzy je v závěrečné části pro autory knihy navržena marketingová strategie.
European cultural routes
Capík, Juraj ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Cílem práce je vytvořit návrh nové evropské kulturní trasy v souladu s pravidly přijatými Radou Evropy. Trasa má procházet regiony mimo tradičních turistických center a prostřednictvím propagace jejich kulturního dědictví přispět k jejich ekonomickému rozvoji. Na naplnění tohoto cíle byla využita metodologie vypracována v rámci projektu CERTESS. Prvním krokem návrhu trasy je volba a odůvodnění témata, které bude trasa sledovat. Následně jsou identifikovány složky kulturního dědictví, které tématu odpovídají. V dotčených regionech je analyzována nabídka služeb napojených na cestovní ruch - doprava, ubytování a stravování. Pak jsou identifikovány subjekty destinačního managementu s potenciálem být členy zastřešující organizace. V závěru práce je vytvořen itinerář pro vybraný segment zákazníků.
Strategy for contemporary classical music ensemble
Zaňátová, Hana ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá problematikou udržateľnosti neštátnej neziskovej organizácie pôsobiacej v oblasti kultúry a to ako teoretickým vymedzením, tak jej aplikovaním v praxi. Na príklade ansámblu pre súčasnú klasickú hudbu, Prague Modern, je demonštrovaný proces tvorby adekvátnej stratégie využitím nástrojov marketingu pre vybudovanie značky a rozoznateľnosť hudobného telesa v konkurenčnom prostredí. Formulácii konkrétnej stratégie predchádza teoretické ukotvenie ako plánovanie, marketingový mix s dôrazom na marketingovú komunikáciu, firemná identita a financovanie s ohľadom na špecifiká neziskového sektoru a napokon analýza vonkajšieho a vnútorného prostredia, v ktorom organizácia pôsobí. Na základe teoretických východísk a prehľadu z analytickej časti je navrhnutá stratégia pre najkritickejšie oblasti, ktorým súbor čelí, a to firemná identita, marketingová komunikácia, financovanie a napokon organizačné zázemie.
Vznik a strategie občanského sdružení Zakladno
Kožnerová, Petra ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou vzniku a strategie neziskové organizace na konkrétním příkladě občanského sdružení ZaKladno. ZaKladno je zatím poměrně krátce fungující organizace, která se teprve rozvíjí. Praxe dokazuje, že pro následný systematický a efektivní vývoj organizace je nutný strategický plán. Vytvoření realistického strategického plánu je cílem této diplomové práce. Teoretická část práce pojednává o principech a legislativě neziskového sektoru v ČR. Metodika teoretické části je založena na rešerši literatury. Praktickou část tvoří deskripce současného stavu kulturního sektoru v ČR, principy fungování občanského sdružení ZaKladno a hlavně návrh strategického plánu pro toto sdružení. Závěr práce pojednává o potvrzení či vyvrácení hypotéz a nastiňuje další problémy k řešení.
Industriální památky českých měst a šance na jejich zapojení do života současné společnosti
Merhout, Miroslav ; Kouba, Vojtěch (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Diplomová práce je věnována problematice tzv. brownfields a možnostem jejich využití. Obsahuje vysvětlení pojmu a možnosti klasifikace brownfields. Seznamuje s institucemi, které se zabývají danou problematikou. Zároveň odkazuje na vhodné dotační programy, ze kterých lze získat podporu pro revitalizaci těchto objektů. Cílem práce je poskytnout základní návod pro majitele těchto lokalit, jak postupovat v procesu konverze. Názorně předvádí dokončené konverze a možnosti nového využití lokalit. V praktické části se věnuje popisu právě probíhajícího projektu regenerace brownfieldu "Světovar" v Plzni, v rámci přípravy projektu Plzeň -- Evropské hlavní město kultury 2015.
Prezentace současného umění v kontextu muzea umění
Prokůpek, Marek ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Janištinová, Anna (oponent)
Cílem této diplomové práce je prozkoumání možností prezentace výtvarného umění s důrazem na současné výtvarné umění v kontextu muzeí umění. Před samotným rozborem tématu muzeí umění a prezentace umění jsou v práci vymezeny základní pojmy vztahující se k tématu. Čtenář se může v počátku práce seznámit s historickým vývojem muzeí umění od počátků až k dnešní podobě této instituce. Následně jsou v práci uvedeny aspekty vztahující se k prezentaci výtvarného umění, jako jsou prostory muzea umění a vývoj jejich designu. Jedna kapitola práce je věnována i osobnosti kurátora, který hraje v prezentaci umění významnou roli. Základ muzea umění tvoří umělecké sbírky, které jsou transformovány do dlouhodobých expozic, na druhou stranu by se muzeum mělo zabývat i produkcí dočasných výstav, které v posledních desetiletích hrají v prezentaci výtvarného umění významnou roli. Při samotné prezentaci jsou důležité i způsoby instalace výtvarných děl. Všechny tyto aspekty jsou v práci teoreticky popsány a podpořeny příklady z muzejní praxe. V poslední části, věnující se Veletržnímu paláci, jsou teoretická východiska aplikována na konkrétním příkladě největší sbírkotvorné instituce v našem prostředí.
Organizace neziskového kulturního projektu / fotografické výstavy
Müllerová, Barbora ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá organizací neziskového kulturního projektu -- fotografické výstavy. Vychází z teorií projektového managementu a marketingu umění, které porovnává s praxí zkušeného organizátora výstav Jana Foltána. Práce je rozdělena do sedmi kapitol, z nichž v první představuji osobu a dílo Jana Foltána, jehož zkušenosti tvoří praktickou část následujících kapitol. Ve druhé kapitole uvádím principy projektového managementu, které tvoří teoretický základ práce. Další kapitola se věnuje marketingu kulturního projektu, kde je velký důraz kladen na Public Relations a Media Relations. Část této kapitoly je také věnována organizaci vernisáže a dobročinné aukce uměleckých děl. Svůj prostor dostal i výzkum zabývající se faktory, které ovlivňují návštěvnost výstav uměleckých děl. Důležitou součástí PR i financování je sponzoring, jehož význam je patrný z kapitoly o financování. Pátá kapitola se zabývá realizací výstav včetně výběru námětu, zajištění lokace, logistiky a časového harmonogramu. Následující část práce je věnována spojení kulturního projektu s charitou a motivaci člověka svým dílem pomáhat. Poslední kapitola se zabývá brandingem umělce, tedy vytváření jeho značky, které je mimo jiné velmi důležité pro zajištění návštěvnosti výstav.
Destinační management a jeho praktická aplikace v oblasti Pece pod Sněžkou
Černá, Karolína ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Kouba, Vojtěch (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnocení destinačního managementu v konkrétní české destinaci. Východiskem práce je teoretická část, která představuje problematiku destinačního managementu, hlavní funkce a aktivity. Teoretický přístup je následně aplikován na destinaci Pec pod Sněžkou v praktické části. Ta začíná situační analýzou místa. Následně jsou popsány hlavní subjekty a představena forma spolupráce mezi nimi a hlavní výsledky jejich aktivit. Na závěr je zhodnocena úroveň destinačního managementu v destinaci a navrženy doporučení do budoucna.
Využití kulturních památek v cestovním ruchu. Itálie ve srovnání s ČR.
Hubertová, Kateřina ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá způsoby a možnostmi využití památek v oblasti cestovního ruchu v České republice a v Itálii. Práce popisuje v obou zemích jak systém péče o památky a možnosti jeho financování, tak i oblast cestovního ruchu, jeho řízení a propagace. Italský příklad pak slouží jako podklad pro komparaci se systémem českým. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol, v první kapitole vymezuji důležité teoretické pojmy, se kterými pracuji v dalších kapitolách. Ve druhé kapitole diplomové práce se věnuji stručnému popisu situace v České republice, třetí kapitola je pak zásadní, protože popisuje situaci v Itálii. V teoretické části, stejně jako při rozboru situace v obou zemích, tak práce analyzuje obě oblasti, tedy jak legislativní a organizační zabezpečení a financování památkové péče a praktické využití památek, tak i oblast cestovního ruchu, jeho organizace, ale i jednotné propagace země jako destinace cestovního ruchu. Součástí třetí kapitoly pak je i praktický výzkum, jehož cílem je zhodnotit metody využívání různých druhů kulturních památek v Itálii (od těch nejvýznamnějších až po památky lokálního významu, od památek církevních po technické). Čtvrtá kapitola pak vychází z poznatků předchozích kapitol a srovnává situaci v obou zemích, aby z tohoto srovnání vyvodila příklady pro Českou republiku, a to jak příklady pozitivní, tak i případná varování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 149 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.