Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 394 záznamů.  začátekpředchozí307 - 316dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza Corporate Identity společnosti MEDIARESEARCH, a.s.
Mazal, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Ivánková, Alena (oponent)
Práce si klade za cíl stanovit seznam doporučení, postupů a návrhů, na základě kterých by společnost Mediaresearch mohla efektivně využívat marketingové komunikace a budovat jednotnou firemní identitu. Prostřednictvím silné identity pak bude moci ovlivňovat svou image u stakeholderů. V teoretické části jsou popsány jednotlivé prvky podnikové identity včetně pro ně platných současných trendů. Tyto komponenty jsou pak doplněny o vhodné metody výzkumu pro analýzu stávajícího stavu. Na teoretickou část navazuje analýza tržní pozice firmy. Pro vyvozování doporučení jsou kromě analýzy stávajících postupů použity závěry dvou interních zaměstnaneckých průzkumů a pohovorů s představenstvem. Každý prvek firemní identity je analyzován samostatně a z jednotlivých závěrů jsou následně v souvislostech vyvozena marketingová doporučení.
Návrh marketingové strategie vybrané obchodní firmy
Hluchá, Karolína ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem návrhu marketingové strategie. V první kapitole jsou uvedena všechna teoretická východiska k marketingovému strategickému řízení se zaměřením na formulaci marketingové strategie. V druhé kapitole jsou pak zmíněná teoretická východiska aplikována na konkrétní obchodní společnost, jejíž návrh marketingové strategie stojí na konci celé práce. Jedná se o společnost zabývající se především realitními službami, a proto je také v první kapitole uveden krátký vhled do realitního marketingu.
Nové trendy v internetovém marketingu
Diblíková, Kateřina ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce pojednává o roli nového média -- Internetu. Zabývá se historickým vývojem Internetu ve světě i v České republice a analyzuje situaci uživatelů Internetu v českém prostředí. Nastiňuje pravděpodobný celosvětový vývoj počtu uživatelů Internetu do roku 2030. Práce posléze odkrývá současné trendy v internetovém marketingu, mezi hlavní patří webová prezentace, e-mail marketing, SEM, bannery, blogy či virální marketing. Důraz je kladen na nové trendy v on-line marketingu -- mobilní či video marketing, sociální sítě, location based marketing, virtuální světy, slevové portály a další. Teoretické poznatky jsou využity v případové studii zabývající se doporučením vhodných marketingových nástrojů z oblasti Internetu firmě REAL HAPPY HOME, s. r. o.
Politický marketing ve střední Evropě
Šanda, Jakub ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Prochazka, Jan (oponent)
Diplomová práce Politický marketing ve střední Evropě analyzuje jednak historická východiska, kulturní specifika, ekonomické, geografické a sociodemografické faktory, které ovlivnily rozhodování voličů v jednotlivých zemích, poukazuje na komunikace jednotlivých politických subjektů a rozebírá výsledky parlamentních voleb v České republice, na Slovensku a v Maďarsku a prezidentských voleb v Rakousku a Polsku, které se konaly v roce 2010. Na základě zjińtěných skutečností predikuje dalńí pravděpodobný vývoj politických subjektů na politických scénách v jednotlivých zemích a určuje klíčové faktory, podle kterých se voliči ve volbách rozhodovali.
Political marketing 2010
Hanulay, Juraj ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Diplomová práce "Politický marketing použitý v volbách do NR SR 2010" se zabývá přiblížením politického marketingu z 2 pohledů a to teoretického a praktického. V teoretické části dochází k objasnění pojmu politického marketingu a jeho role v volebních kampaních, v stručnosti jsou přiblíženy sociální sítě které tvoří samozřejmost v politickém marketingu. V praktické části přibližuji předvolební situaci na Slovensku, aplikaci politického marketingu v parlamentních volbách v roce 2010 v České republice, výsledky voleb na následné hodnocení efektivnosti stran v použití marketingových zdrojů.
Theatre marketing
Hajtol, Tomáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie v oblasti divadelního sektoru. Cílem práce je analyzovat, jak k marketingovému a zejména komunikačnímu mixu přistupují divadla, která tvoří velmi specifický segment. Této problematice se věnuji v teoretické části. V praktické části se zabývám konkrétním divadlem Comica Economica, které působí jako studentské amatérské divadlo na VŠE. V této části rozebírám marketingový, a hlavně komunikační mix divadla. Na základě této analýzy, dotazníkového šetření a analýzy SWOT navrhuji konkrétní kroky, které mají pomoct tomuto divadlu se zviditelnit.
Marketing MF DNES a iDnes.
Vaňo, Lukáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na zkoumání současného postavení deníku Mladá fronta DNES a internetového portálu iDNES.cz na českém mediálním trhu. Novinový, stejně jako internetový trh neustále prochází určitými změnami zapříčiněnými především technologickým pokrokem a vývojem společnosti. Oba produkty spadají pod mediální skupinu Mafra, která musí reagovat na neustálý rozvoj internetu, jako dynamicky rostoucího médiatypu, na úkor tiskovin. Předpokladem úspěchu je úzká spolupráce mezi oběma zpravodajskými kanály a časté využívání možností propagace v rámci ostatních médií spadající pod mediální skupinu Mafra.
Marketing hazardniho průmyslu
Rožek, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato práce se zaměřuje na současný, jak globální tak lokální, hazardní průmysl s důrazem na internetový hazard. Práce začíná popisem různých typů hazardních her spolu s jejich jednotlivými verzemi. Speciální kapitola je věnována internetovému hazardu s popisem specifik této formy hazardních her a informacemi o legislativním rámci v EU a USA. Další kapitola je věnována psychologii hráčů hazardních her spolu s problematikou herní závislosti. Následující část popisuje vývoj a současný stav českého hazardního průmyslu s představením hlavních hráčů jak z oficiálního tak šedého trhu. Druhá část práce je věnována případové studii na zavedení nové internetové loterie společností Fortuna Entertainment Group na Český trh. Tato případová studie byla vytvořena na základě sekundárního výzkumu z úspěšných případových studií z oblasti hazardního průmyslu z celého světa.
Specifika marketingu v Číně
Hlaváč, Lukáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Práce se zabývá novými trendy a specifiky marketingu v Číně. V první části se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingového plánu, specifickým aplikacím marketingu v Číně a zvláštnostem čínského spotřebního trhu. V další části práce je pak vytvořen návrh marketingového plánu pro společnost IREC působící na trhu IT a technologií v Pekingu. Je provedena podrobná situační analýza včetně rozboru SWOT. Na základě těchto analýz jsou stanoveny marketingové cíle, marketingové strategie i akční programy. Dále je uveden finanční plán i návrh systému kontroly.
Marketing obchodních řetězců
Žižková, Veronika ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šanda, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem vybraných obchodních řetězců. Součástí první části je teoretický pohled na marketing obchodu. Druhá část je zaměřena na české obchodní řetězce, na jejich současnou situaci a zahrnuta je i prognóza budoucího vývoje. Součástí je i výzkum, který je proveden v Roudnici nad Labem a to na základě mnou vytvořeného dotazníku. Mezi hlavní cíle patří zjistit, jak zákazníci hodnotí místní obchodní řetězce a podle kterých kritérií se rozhodují při výběru prodejny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 394 záznamů.   začátekpředchozí307 - 316dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.